۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۱۰۵۷۸
امام جمعه کرمان:

بهترین راه مقابله با دشمن، مقاومت است

بهترین راه مقابله با دشمن، مقاومت است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با تأکید بر ضرورت مقاومت کردن در مقابل دشمن، گفت: سرنگون کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران نشان دهنده، نمایش قدرت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: تقوا در زندگی اولویت اول انسان‌ها شمرده می‌شود.
 
وی افزود: روز قیامت روزی بوده که انسان‌ها مورد سوال واقع می‌شوند و انسان‌ها باید بدانند که دنیای ابدی، آخرت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که انسان‌هایی با تجربه در کشور و جهان وجود دارند، ابراز داشت: نظم جهان از سوی خدا بهترین نظم محسوب می‌شود.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که در آخرالزمان نظم جهان طبق گفته‌های قرآن از بین می‌رود، ادامه داد: در روز قیامت انسان‌های خوب از بد جدا می‌شوند و هر کسی طبق کار‌های دنیوی خودش مورد پاداش قرار می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: انسان‌های مستضعف و افرادی که در راه خدا قرار بگیرند، از افراد بهشتی محسوب می‌شوند.
 
امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه امروز با تسلیت سالروز شهادت چمران و قدردانی از اساتید انقلابی و بسیجی اظهار داشت: راه مبارزه با دشمنان را باید از شهدا یاد بگیریم که با توکل بر خدا توانستند دشمنان اسلام را از بین ببرند.
 
وی با توجه به این که مسؤلان برای اجرا کردن گام دوم انقلاب، قدم برداند، گفت: استفاده کردن از جوانان انقلابی و با تجربه از مهم‌ترین وظایف مسؤولان در کشور شمرده می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان افزود: مردم و مسؤولان باید با همکاری و برنامه ریزی بیانیه گام دوم انقلاب را در زندگی و کشور اجرایی کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به قدرت در مقابل دشمن خاطرنشان کرد: مسؤولان و مردم از تهدید‌های دشمنان هراسی نداشته باشند و بهترین راه مقابله با دشمن، مقاومت است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که آمریکا به کشوری شکست خورده در جهان تبدیل شده است، افزود: سرنگون کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده، نمایش قدرت ایران است./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات