۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۱۰۷۷۱
معاون دبیر کل الوفاق اسلامی بحرین:

ملت بحرین با تلاش های ضد فلسطینی مقابله خواهند کرد

ملت بحرین با تلاش های ضد فلسطینی مقابله خواهند کرد
معاون دبیرکل الوفاق بحرین بیان داشت که مردم این کشور به رغم فشارهای که از سوی آل خلیفه متوجه آنهاست، با تلاش های ضدفلسطینی مقابله خواهند کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ «حسن الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری یونیوز، بیان داشت: نشست منامه، کارگاهی برای فروش فلسطین است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در تلاش هستند تا این موضوع را به سرانجام برسانند.

به گزارش وبسایت خبری العهد، معاون دبیرکل الوفاق بحرین اظهار داشت که مردم این کشور با وجود فشاری که از سوی رژیم آل خلیفه متوجه آنهاست، با تلاش های ضدفلسطینی برخی کشورهای عربی مقابله خواهند کرد.

وی خاطر نشان ساخت: هر کس که فکر کند که صورت دادن معامله با رژیم صهیونیستی به شکوفایی منطقه می انجامد، در توهم به سر می برد.

طرح صلح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرد، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و اسکان آنها در کشور‌های دیگر است.

نشست اقتصادی منامه به عنوان مرحله اول از معامله قرن، در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) برگزار خواهد شد و طی آن برخی وزیران اقتصاد به همراه سران شرکت‌های تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی حضور خواهند داشت./983/ب

ارسال نظرات