۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۱۱۳۳۵
خطیب جمعه ساری:

نشست منامه طرح خائنان برای ضربه زدن به مقاومت فلسطین است

نشست منامه طرح خائنان برای ضربه زدن به مقاومت فلسطین است
حجت الاسلام یوسف پور، نشست منامه را بزرگترین گام خائنان برای ضربه زدن به مقاومت مردم فلسطین دانست و گفت: امت اسلامی باید در برابر این طرح خیانت کارانه قیام کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، خطیب جمعه ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به نشست منامه اشاره کرد و آن را گامی برای تقویت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اعراب خائن منطقه در این معامله قرن شریک جرم هستند و باید پاسخگو باشند.
 
وی نشست منامه را بزرگترین گام خائنان برای ضربه زدن به مقاومت مردم فلسطین دانست و افزود: امت اسلامی باید در برابر این طرح خیانت کارانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب منطقه قیام کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و با بیان این که دوران آن امام همام دوره گسترش اسلام ناب بود، گفت: امام صادق (ع) با تربیت شاگردان بسیاری، دست به یک جهاد علمی عظیم در جهت گسترش دین در جامعه زدند.
 
وی در ادامه سخنان خود همچنین به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و با بیان این که برقراری عدل و عدالت مهم‌ترین شاخصه حکومت اسلامی، بیان داشت: جامعه اسلامی با تحقق عدالت به اقتدار و عظمت خواهد رسید.
 
امام جمعه موقت ساری از عدالت به عنوان یک گفتمان اصیل دینی یاد کرد و با بیان این که امروز دستگاه قضا باید از همه توان و ظرفیت خود برای برقراری عدالت در جامعه بهره گیرد، گفت: برخورد قاطع و سخت گیرانه با فساد در جامعه یک وظیفه مهم دستگاه قضا است.
 
وی با تأکید براین که دستگاه قضا باید شجاع، عادل و غیر قابل نفوذ باشد، خاطرنشان کرد: برخورد قانونی با مفسدان اقتصادی باید به طور جدی و قاطعانه در جامعه پیگیری شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و با بیان این که آمریکا در حالی خود را مدافع حقوق انسان‌ها معرفی می‌کند که در عمل بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، افزود: بسیاری از جنایت‌های جهان با همکاری و حمایت این کشور انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود به تحریم‌های جدید آمریکایی‌ها اشاره کرد و آن را نشان از حمایت آمریکایی‌ها و دروغ گویی و فریبکاری رییس جمهور این کشور دانست و گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که ملت ایران با تحریم و دروغ تسلیم نخواهند شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات