۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۱۱۹۹۷
همزمان با نخستین روز دهه کرامت؛

پرچم حرم مطهر ثامن الحجج در دیار طلای سرخ به اهتزاز درآمد

پرچم حرم مطهر ثامن الحجج در دیار طلای سرخ به اهتزاز درآمد
مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی گفت: کاروان خدام رضوی در روز نخست دهه کرامت وارد خراسان جنوبی شد و در بدو ورود شهر خضری را به عطر و بوی رضوی معطر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حامد عرب زاده، مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان خدام رضوی در روز نخست دهه کرامت وارد خراسان جنوبی شد و در بدو ورود شهر خضری را به عطر و بوی رضوی معطر کرد.

وی گفت: جشن روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) با حضور خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) خضری برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی افزود: همچنین در ادامه برنامه‌های روز نخست نیز کاروان خدام رضوی به شهرستان قاین سفر می‌کنند و دیار طلای سرخ به عطر و بوی پرچم امام رضا(ع) معطر می‌شود.

عرب زاده با بیان اینکه خادمان حرم مطهر رضوی با مرثیه سرایی در وصف امام هشتم دل عاشقان را به سمت پنجره فولاد گره زدند، تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، حضور در زندان، جشن روز دختر، دیدار و عیادت از بیماران بیمارستان و جشن دهه کرامت و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه های کاروان خدام رضوی در شهرستان قاین است.

وی با بیان اینکه کاروان خدام رضوی در دو گروه وارد استان می‌شوند، ادامه داد: گروه یک کاروان بارگاه ثامن الحجج(ع) در شهرستان‌های قاین، زیرکوه، درمیان، نهبندان، سربیشه و خوسف و بیرجند و گروه دو نیز در شهرستان‌های سرایان، بشرویه، فردوس و طبس حضور می‌یابند.

مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه‌های خود در شهر خضری میزبان خانه فرزندان حضرت زینب(س) و ریحانه شدند.

عرب زاده اظهار کرد: خانه فرزندان حضرت زینب(س) و ریحانه با هدف نگهداری از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست در سال ۸۷ راه اندازی شد که کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال در این مراکز نگهداری می‌شوند./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات