۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۱۲۳۰۰
رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

جدیدترین خاطرات رهبر انقلاب در کتاب «روایت رهبری» منتشر شد + فیلم

جدیدترین خاطرات رهبر انقلاب در کتاب «روایت رهبری» منتشر شد + فیلم
عطار نژاد با بیان اینکه کتاب «روایت رهبری» کتابی مهم برای موضوع رهبری پژوهی است، گفت: جدیدترین خاطرات رهبری در «کتاب روایت» رهبری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ایمان عطارنژاد رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، امروز در آیین معرفی کتاب «روایت رهبری» که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: این کتاب در تولیدات دفتر حفظ و نشر در حوزه رهبری پژوهشی از مجموعه محصولاتی است که برای مخاطبان به ویژه پژوهشگران و فعالان عرصه تاریخ معاصر کشور تدوین شده است.

وی افزود: مناسبات تعیین رهبری و ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی مهمترین موضوع این کتاب است که به قلم سیدیاسر جبرائیلی تدوین شده است.

عطارنژاد درباره ویژگی های این کتاب بیان داشت: برای نخستین بار بخشی از خاطرات منتشر نشده حضرت آقا که در دفتر نشر وجود داشت در این کتاب منشر شده است.

رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ادامه داد: همچنین بخشی از مذاکرات مجلس خبرگان در 14 خرداد سال 68 برای نخستین بار در این کتاب منتشر شده است و این کتاب می تواند سرآغاز جدیدی برای پژوهش های آتی پژوهشگران در موضوع رهبری پژوهی و انتخاب رهبری در جمهوری اسلامی ایران باشد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 6

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات