به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛
انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «تبلیغ دینی؛ شاخصه ها و بایسته ها»
این کتاب نوشته حسین شرفی است و انتشارات بوستان کتاب آن را منتشر کرده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تبلیغ دینی؛ شاخصهها و بایسته ها» اظهار داشت: تبلیغ آموزههای دینی، بزرگترین رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتند. آنان بدون هیچ خوف و هراس و با بهره بردن از روشهای مختلف کلامی و عملی، این مهم را به انجام رساندند.
وی گفت: قرنهاست که عالمان دینی این رسالت بزرگ را بر دوش دارند. خطابه و وعظ را وظیفة مهم خود میدانند، اما با تأسف، رشتة خطابه، در حوزههای علمیه به صورت رسمی و آکادمیک، رونق بایسته را ندارد و متنهای درسی قابل قبولی برای آن در دسترس نمیباشد.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از همین رو به نظر رسید بایستههایی در اثر حاضر طرح شود تا طرح دیدگاهها، راهکارها، شرایط و اهداف پیشرو، دستمایهای برای ارتقا و به روز رسانی تبلیغ دینی باشد.
وی به معرفی کتاب «تبلیغ دینی شاخصهها و بایسته ها» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته حسین شرفی است و انتشارات بوستان کتاب آن را منتشر کرده است.
پهلوانی افزود: کتاب «تبلیغ دینی شاخصهها و بایسته ها» با ۲۷۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۳ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقهمندان برای دریافت نرم افزار این کتاب میتوانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهرهمند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب میتوانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
وی گفت: قرنهاست که عالمان دینی این رسالت بزرگ را بر دوش دارند. خطابه و وعظ را وظیفة مهم خود میدانند، اما با تأسف، رشتة خطابه، در حوزههای علمیه به صورت رسمی و آکادمیک، رونق بایسته را ندارد و متنهای درسی قابل قبولی برای آن در دسترس نمیباشد.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از همین رو به نظر رسید بایستههایی در اثر حاضر طرح شود تا طرح دیدگاهها، راهکارها، شرایط و اهداف پیشرو، دستمایهای برای ارتقا و به روز رسانی تبلیغ دینی باشد.
وی به معرفی کتاب «تبلیغ دینی شاخصهها و بایسته ها» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته حسین شرفی است و انتشارات بوستان کتاب آن را منتشر کرده است.
پهلوانی افزود: کتاب «تبلیغ دینی شاخصهها و بایسته ها» با ۲۷۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۳ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقهمندان برای دریافت نرم افزار این کتاب میتوانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهرهمند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب میتوانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات