۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۱۲۴۲۶
مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات پشتوانه فکری و رسانه ای فعالیت های دینی و مذهبی است + فیلم

سازمان تبلیغات پشتوانه فکری و رسانه ای فعالیت های دینی و مذهبی است + فیلم
حجت الاسلام باباخانی با بیان اینکه سازمان تبلیغات پشتوانه فکری و رسانه ای فعالیت های دینی و مذهبی است، گفت: امام رضا(ع) کانون معنویت و حرکت پویای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید باباخانی مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در نشست خبری دست اندرکاران طرح «سلام بر امام» که در سالن اجتماعات حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: امام رضا(ع) محور وحدت، معنویت و دلیل پویایی کشور است.

وی تلاش برای پیوند معنوی میان مردم و وجود مقدس امام رضا(ع) را ضروری دانست و ادامه داد: قرائت زیارت امین‌الله طرحی بود که از سوی مجموعه فرهنگی کانون جوادالائمه(ع) مشهد مطرح شد و کمک های فراوانی توسط سازمان تبلیغات در راستای تقویت و گسترش این برنامه در سطح کشور انجام گرفت.

حجت الاسلام باباخانی با اشاره به اینکه سبک زندگی شیعیان با مناسک عجین است، ابراز کرد: زیارت همه ائمه اطهار(ع) را زیارت امین الله می گویند و این دعا دارای مضامین بلندی است که می طلبد مردم با آن بیشتر آشنا شوند.

مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی حمایت از طرح ها و برنامه های دینی را از وظایف مهم تبلیغات برشمرد و ادامه داد: این نوع طرح ها با حمایت تبلیغات می توانند به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات پشتوانه فکری و رسانه ای فعالیت های دینی و مذهبی است، خاطرنشان کرد: تمامی مجموعه های فرهنگی، تبلیغی، مذهبی و غیره با اعلام برنامه های خود و با حمایت سازمان می توانند طرح های خودشان را به آن هدف مطلوب نزدیک کنند و به انجام برسانند./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات