۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۱۲۵۲۱
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «خطبه و خطابه در اسلام»

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «خطبه و خطابه در اسلام»
این کتاب نوشته محمد باقر شریعتی سبزواری است و انتشارات بوستان کتاب آن را منتشر کرده است.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «خطبه و خطابه در اسلام» اظهار داشت: خطابه، همانند فلسفه، منطق، حساب، هندسه، فقه، جامعه‌شناسی و سایر فنون، قواعد و اصولی دارد که باید آن‌ها را فراگرفت و سپس با تمرین و ممارست در اجتماعات به کار بست و به نتیجه مطلوب، دست یافت.

وی گفت: اما سؤال این است که این اصول و قواعد، کدام است و چگونه باید آن‌ها را در عمل به کار برد؟ اثر حاضر این اصول را با توجه به منابع کهن، علمی و ادبی و نیز تجربه‌های طولانیِ سخنوران نامی، دسته‌بندی کرده و آن‌ها را به قلم روان، شرح و توضیح داده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «خطبه و خطابه در اسلام» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمد باقر شریعتی سبزواری و در انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب «خطبه و خطابه در اسلام» با 525 صفحه به زبان فارسی در سال 1392 منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می توانید اینجا کلیک کنید./822/

مهدی فلاحی
ارسال نظرات