۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۱۲۹۳۲
حجت الاسلام مرادی:

بداخلاقی شایسته مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نیست

بداخلاقی شایسته مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نیست
استاد حوزه علمیه گفت: بداخلاقی شایسته مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نیست و موجبات بدبینی مردم را فراهم می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شهاب مرادی استاد حوزه علمیه، پنجشنبه شب 20 تیرماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خداوند از قیل و قال بیزار است.

وی افزود: برخی انسان ها هرگز از نزاع و جدل کوتاه نمی آیند، افراد در مواجهه با چنین افرادی تنها باید ترک مخاصمه کنند.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: کسانی که اهل قیل و قال هستند کمتر استدلال و منطق اطرافیان را قبول می کنند؛ متاسفانه در بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلوزیونی شاهد آموزش جدل و نزاع هستیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دولت مردان و رجال سیاسی اغلب سلطان قیل و قال هستند، گفت: کسانی که وارد سیاست می شوند اما اهل صبر و شکیبایی نیستند بدانند که راه را اشتباه آمدند.

وی با بیان اینکه رفتار بد انسان ها بر روی دیگران تاثیر می گذارد، ابراز کرد: شهدای بسیاری برای دفاع از انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با فداکاری از اسلام و انقلاب صیانت کردند؛ بنابراین بداخلاقی برخی مسؤولان موجبات بدبینی مردم به انقلاب و پایمال شدن خون شهدا می شود.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: متاسفانه در جامعه گاهی لودگی بیش از رفتار محترمانه دیده می شود در حالی که این امر در اسلام پسندیده نیست چرا که این ارتباط های نسنجیده زمینه ساز بسیاری از آسیب ها مانند جدل و مراء می شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انسان با انجام کارهای سبک اعتبار خود را از دست می دهد، بیان داشت: احترام به والدین سبب اعتبار فرزند می شود، سبک زندگی آن خانواده ای مطلوب است که اعضای آن اهل نزاع و جدل نباشند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات