۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۳۰۶۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

هراس دشمن از آمادگی مردم و نیروهای مسلح، بازدارنده است+ صوت

هراس دشمن از آمادگی مردم و نیروهای مسلح، بازدارنده است+ صوت
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اینکه دشمن از نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بترسد و از مردم آماده‌باش این کشور هراس داشته باشد خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان شمالی، با اشاره به آیه 60 سوره انفال، اظهار کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید: «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکمْ».

وی افزود: حق تعالی در این آیه تأکید می‌کند هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید و همچنین اسب‌های ورزیده برای میدان نبرد تا به‌وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به نیروی یگان ویژه، اضافه کرد: بر این اساس آمادگی جزء کار شما است و نباید از اینکه برای مدتی در پادگان بدون انجام عملیات سپری می‌کنید ناامید شوید؛ زیرا حفظ آمادگی برای روز عملیات بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه قرآن می‌گوید دشمن باید از آمادگی شما بترسد، اظهار کرد: این ترس کار را جلو می‌برد؛ زیرا اینکه دشمن از نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بترسد و از مردم آماده‌باش این کشور هراس داشته باشد خیلی مهم است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: بر اساس روایات رسیده یکی از لشکرهای امام زمان (عج) بعد از ظهور رعب است؛ یعنی در دل دشمنان و بدخواهان رعب و وحشت ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم به نیروهای نظامی و انتظامی امید داشته و دارند؛ ازاین‌رو شما باید آماده‌باش بوده و در صحنه حضور داشته باشند.

وی خطاب به آن‌ها، اظهار کرد: این لباس نشانه خدمت و کار ویژه و آمادگی شما است که باید روزبه‌روز تقویت شود./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
هادی رحیمی
ارسال نظرات