۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۱۳۷۲۸

وزیر خارجه بحرین تماس با رژیم صهیونیستی را زیربنای صلح واقعی دانست

وزیر خارجه بحرین تماس با رژیم صهیونیستی را زیربنای صلح واقعی دانست
وزیر خارجه بحرین از مصاحبه‌ اخیر خود با رسانه‌های رژیم صهیونیستی دفاع کرده و تماس با این رژیم را «زیربنای صلح واقعی» توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه»، وزیر امور خارجه بحرین در جلسه‌ای که «برایان هوک»، نماینده ویژه رییس‌جمهور آمریکا در امور ایران هم در آن حضور داشت روابط منامه با رژیم صهیونیستی را «زیربنایی برای صلح واقعی» توصیف کرد. 

خالد بن احمد در خصوص مصاحبه ماه گذشته‌اش ما رسانه‌های صهیونیستی که جنجال‌های زیادی به پا کرد گفت: «هدف ما همیشه برقراری ارتباط‌های مناسب است. اینها، زیربنای صلح واقعی هستند. ما این کارها را نه برای تبلیغات بلکه برای امنیت ملی انجام می‌دهیم.»

وزیر خارجه بحرین چند هفته پیش در مصاحبه با چند رسانه صهیونیستی برای اولین بار به صراحت از تصمیم این کشور برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

«خالد بن احمد»، علاوه بر این درباره اظهارات برایان هوک که گفته بود بحرین ماه آینده میزبان نشستی درباره «امنیت دریایی» خواهد بود توضیحات بیشتری ارائه کرد. او گفت این نشست پاییز برگزار خواهد شد و در ادامه نشست ورشو خواهد بود که در ماه فوریه برگزار شد.

در نشست ورشو، ۶۴ کشور و رژیم صهیونیستی شرکت کردند. امارات، اعضای شورای همکاری خلیج فارس و نمایندگان اروپا در آن نشست شرکت کردند. /983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات