۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۱۳۹۳۰

برگزاری دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح چهار مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن

برگزاری دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح چهار مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن
دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح چهار مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن با حضور ۱۳ طلبه سطح چهار این مرکز در قالب آزمون کتبی و شفاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح ۴ مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن با حضور ۱۳ نفر از طلاب سطح چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در دو گرایش «تفسیر تطبیقی» و «علوم و معارف قرآن» برگزار شد.

در راستای ارزشیابی نهایی توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی طلاب سطح ۴ با استناد به ماده۲۱ آئین‌نامه آموزشی، دومین دوره آزمون جامع طلاب ورودی سال‌ ۹۴، در  دو گرايش تفسير تطبيقي و علوم و معارف قرآن، در تیرماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

طبق ضوابط آیین‌نامه، طلابی مجاز به شرکت در آزمون جامع هستند که کلیه واحدهاي درسی «به جز رساله علمی» را با موفقیت به پایان رسانده باشند.

آزمون کتبی در روزهای ۱۵ تا ۱۷ تیرماه و آزمون شفاهی در روز ۱۸ و ۱۹ تیر در مرکز تخصصی تفسیر با حضور ۶ نفر از اساتید گروه تفسیر و علوم قرآن جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

مدیرگروه علمی مرکز تخصصی تفسیر حجت‌الاسلام‌سیدحسین شفیعی دارابی به همراه آقای صادقی دبیر آموزشی گروه علمی تفسیر و علوم قرآن ضمن بازدید از جلسه برگزاری آزمون از نزدیک در جریان نکات کمی و کیفی اجرای این آزمون قرار گرفتند./829/د102/ب1

منبع: پایگاه جامعه الزهرا

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات