۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۱۳۹۷۹
فرمانده سپاه استان سمنان:

باید با دشمن به زبان خودش سخن گفت

باید با دشمن به زبان خودش سخن گفت
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمنان ما ثابت کردند که زبانی جز زبان زور متوجه نمی شوند، باید با آنها به زبان خودشان سخن گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، حمید دامغانی عصر دیروز در گردهمایی مسئولان بسیج جامعه زنان و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران به میزبانی حوزه مقاومت بسیج کوثر با اشاره به حوادث روز‌های اخیر منطقه به ویژه توقیف نفتکش انگلیسی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با این اقدام شجاعانه و به موقع اقتدار سپاه پاسداران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان ملت مقاوم ما کشاند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: دشمنان قسم خورده ملت و کشور ما مجموعه اقدامات خصمانه‌ای را در پیش گرفته بودند تا مسیر کشتی‌های ما را دچار مشکل کنند و این مسئله را مکمل تحریم‌های ظالمانه نموده و مانع صدور نفت ایران از این طریق شوند؛ اگر چنین واکنشی نشان نمی‌دادیم هر کشوری به خود اجازه می‌داد به کشتی‌ها و منافع کشورمان تعدی کند.

وی با ستودن این اقدام بهنگام نیروی دریایی سپاه با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و با اشاره به تعبیر زیبای رهبری از توقیف بی دلیل کشتی ایرانی توسط انگلیسی‌ها به عنوان دزدی دریایی، خاطر نشان کرد: توقیف نفتکش‌های متخلف توسط کشورمان این پیام روشن را برای دشمنان ایران اسلامی و جهانیان داشت که ملت ما از ناو‌های جنگی شما هراسی ندارند و آماده دست و پنجه نرم کردن با متجاوزان هستند.

دامغانی با تأکید بر اینکه تقابل با ایران اسلامی برای هر دشمنی هزینه‌ای سنگین خواهد داشت، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش بدانند با اعزام ناو‌های جنگی به خلیج فارس حتی توان تأمین امنیت نفتکش‌های خودتان را هم ندارید و نیرو‌های مسلح غیور ایران اسلامی ثابت کردند در مسیر عزت و اقتدار ملت و کشورشان قادر به انجام هرکاری هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: کسانی که در سال‌های اخیر دوگانه مذاکره یا مقاومت را مطرح می‌کردند، امروز بهتر است شرایط اقتصادی کشور قبل و بعد از برجام را مقایسه کنند؛ حال تصور کنید تدابیر حکیمانه رهبری و اقدامات اقتدار آفرین سپاه هم نبود، دشمنان ما ثابت کردند که زبانی جز زبان زور متوجه نمی‌شوند، باید با آن‌ها به زبان خودشان سخن گفت./۹۷۷/ت303/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات