۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۱۴۰۴۳

ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان بیش از ۳۰۰ نفر اعلام شد

ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان بیش از ۳۰۰ نفر اعلام شد
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید بیش از ۳۰۰ طلبه جدیدالورود در ۱۳ مدرسه علمیه پذیرش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: 24 تیرماه نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه آغاز شده است.

وی مهلت نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه علمیه خواهران را 20 مرداد عنوان کرد و افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت حوزه علمیه یا مراجعه به مدارس علمیه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در استان اشاره و اظهار کرد: 10 مدرسه از این مدارس در سطح دو و سه مدرسه در سطح سه فعالیت دارند و این مدارس آماده پذیرش طلاب جدیدالورود هستند.

وی ظرفیت پذیرش مدارس علمیه خواهران لرستان را بیش از 300 نفر اعلام کرد و گفت: مهم تررین معیار پذیرش کیفیت محوری است و براساس استعداد و توانایی داوطلبان این آمار ممکن است افزایش یا کاهش یابد.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاه سازی نسل جوان از فرصت پذیرش حوزه علمیه خواهران تأکید کرد و اظهار داشت: رسانه ها بهترین ظرفیت در این زمینه هستند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و اجرایی در زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی به نسل جوان در زمینه پذیرش حوزه علمیه خواهران استفاده می شود و هدف از این امر جذب طلابی کارآمد، با استعداد و توانمند برای ارتقای علمی و اخلاقی حوزه است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات