۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۰۹۸
آیت الله طبرسی:

سیاست نباید در مسائل فرهنگی دخالت داده شود

سیاست نباید در مسائل فرهنگی دخالت داده شود
آیت الله طبرسی، سیاسی کردن مسائل فرهنگی را یک آسیب مهم برشمرد و گفت: نباید سیاست در مسائل فرهنگی دخالت داده شود، چون موجب بروز مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ در جامعه اسلامی، بر ضرورت به کار گیری از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تقویت فرهنگ دینی در جامعه تأکید کرد.
 
وی، انقلاب اسلامی را انقلابی بر مبنای دین و فرهنگ معرفی کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ دینی و انقلابی در سطوح مختلف جامعه بیشتر تقویت شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش دشمن در تضعیف فرهنگ دینی و انقلابی جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: ترویج صحیح فرهنگ ایرانی اسلامی بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که هدف امروز دشمن تضعیف و خدشه دار کردن فرهنگ دینی و انقلابی جامعه است، تصریح کرد: باید در برابر این سطح از هجمه‌های دشمنان با قدرت وبرنامه ریزی صحیح ورود پیدا کنیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز فرهنگ دینی ما در خطر آسیب جدی دشمنان قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید از فرهنگ دینی و انقلابی در برابر هجمه‌های دشمنان حفاظت و حراست کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقام مظم رهبری همواره نسبت به فرهنگ جامعه دغدغه داشته و دارند، تصریح کرد: ایشان در طول سال‌های اخیر همواره نسبت به توطئه فرهنگی دشمنان هشدار‌های لازم را به مسؤولان داده بودند.
 
وی، سیاسی کردن مسائل فرهنگی را یک آسیب مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید سیاست در مسائل فرهنگی دخالت داده شود، چون موجب بروز مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که رویکرد فرهنگی کشور همواره باید ثابت بماند، تصریح کرد: دشمن امروز از هر سو می‌کوشد تا ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کند که باید در همه این حوزه هوشیار و بیدار باشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات