۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۱۴۷۲۵
سردار سلیمانی:

مطیع ولایت و رهبری باشیم در نبرد با دشمن پیروز خواهیم بود

مطیع ولایت و رهبری باشیم در نبرد با دشمن پیروز خواهیم بود
فرمانده نیروی قدس سپاه مهم ترین هدف دشمن را نابودی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که اگر مطیع ولایت و رهبری باشیم در نبرد با دشمن پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی امروز در آیین نکوداشت آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان در مصلای امام علی(ع)، گفت: مراسم امروز تجلیل از اسلام و قدرت اسلام در منطقه است.

وی افزود: در کشور جمهوری اسلامی ایران تعداد زیادی از روحانیانی وجود دارند که دارای اخلاق و کرامت های زیادی هستند و به برکت انقلاب اسلامی شناسایی شده اند.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در جهان داشته است، بیان داشت:  این که مجلس و نهادهای اسلامی داریم و کشور ایران هم متناسب با قانون اسلامی حرکت می کند، از برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: برای یادگیری دین مطالعات خود را زیاد کنیم و تاریخ را بخوانیم که افرادی بودند در غربت، دین خود را نگه داشتند و از دین پیامبر کوتاه نیامدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در تمام ادیان روحانیانی وجود دارند که  مردم را به خداوند هدایت می کنند، خاطرنشان کرد: روحانیت یک جایگاه خاصی در نزد مردم شمرده می شود که باید احترام این جایگاه را به خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تنها جایی که علما اختلاف طبقاتی ندارند و اسلام را با یک موضوع به مردم توضیح می دهند، شیعه است.

وی با بیان این که استقلال، آزادی و استکبار ستیزی در خون مردم ایران است، بیان داشت: نابودی انقلاب اسلامی مهم ترین هدف دشمن در کشور است.

فرمانده نیروی قدس اظهار داشت: ریزش و رویش هایی را در این چند سال انقلاب داشتیم و فهمیدیم که زمانی که با رهبری بودیم، توانستیم در مقابل دشمن پیروز شویم.

وی با اشاره به این که آیت الله جعفری در صداقت و گفتار منحصر به فرد است، خاطرنشان کرد: شخصی را در کرمان به صراحت و صداقت ایشان ندیدم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این که آیت الله جعفری نماد وحدت مردم کرمان است که توانست کارهای زیادی را در کرمان انجام دهد، گفت: زمانی که در جبهه ها برای خرید موتور قایق مشکل داشتیم، ای شخصیت کرمانی بود که با شهر کرمان حدود هفتاد موتور به جبهه کمک کرد./9707/پ203/ق

رضا دهقان زاده
ارسال نظرات