۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۱۵۰۶۴
آیت الله ری شهری:

مردم در انتخابات آتی به افراد با بصیرت رأی دهند

مردم در انتخابات آتی به افراد با بصیرت رأی دهند
آیت الله ری شهری گفت: مردم در انتخابات آتی باید افراد با بصیرت را انتخاب کنند؛ کسانی که در راستای تعالی ارزش های انقلاب و خطوط اصلی ترسیم شده رهبری حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در دیدار جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سپاه پاسداران استان قزوین که در همین آستان مقدس صورت گرفت، گفت: امیدوار هستیم تمام کسانی که در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن خالصانه از آرمانهای انقلاب و جایگاه ولایت فقیه دفاع کردند همچنان با مراقبت و تلاش بکوشند در این مسیر ثبات قدم داشته و از زمینه سازان حکومت جهانی باشند.

وی آزمون و امتحان را از سنت های الهی دانست و ادامه داد: دلیل این امتحانات و آزمون ها آن است که انسان به خودسازی بپردازد تا خود را برای جهانی دیگر آماده سازد و مومنان کسانی هستند که مدام در معرض امتحانات الهی قرار می گیرند.

آیت الله ری شهری با بیان این مطلب که فلسفه مرگ و حیات پرورش انسان های شایسته برای انجام عمل احسن است، ابراز کرد: انسان سازی مهمترین فلسفه جهان آفرینش است، طبق صریح روایات؛ کسی عمل و خدمتش ارزش دارد که آن خدمت براساس عقل و بصیرت باشد و در آن ورع، تقوا و طاعت بیشتری وجود داشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انسان های با بصیرت و مومن هرگز در شرایطی که انسانهای ضعیف الایمان دچار لغزش می شوند مرتکب لغزش نمی شوند.

وی با اشاره به خاطرات هفتم مرداد یعنی سالروز فرار بنی صدر گفت: بنی صدر با تهدید کسانی که منتصب به امام بودند خیال می کند می تواند با یک کودتا انقلاب را نابود کند اما نمی دانست مردم با رای دادن به او در اصل به امام، انقلاب و ارزش های اسلامی رای داده بودند.

آیت الله ری شهری ادامه داد: امروز نیز مستکبران و در راس آنها آمریکا و اسرائیل با فشار آوردن به ملت ایران تصور می کنند می توانند ملت ایران را شکست دهند اما باید بدانند همین مردم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب پیروز میدان خواهند شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بصیرت را یکی از ویژگی های مردم قبل از حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) بیان کرد و گفت: دشمن کورخوانده بتواند مردم را از انقلاب جدا کند و امیدوار هستیم با رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب مردم از آزمون کنونی نیز سربلند خارج شوند چرا که با بصیرتی که مردم دارند توقعی جز این از آنان نمی رود.

وی با بیان اینکه مردمان عصر ظهور بهترین مردم هستند، ابراز کرد: امیدوار هستیم همین مردم زمینه ساز حکومت جهانی  اسلام باشند و با بصیرت که مهمترین سلاح آنان است دشمنان انقلاب را ناامید کنند چرا که با همین بصیرت است که دشمنان از این نظام و رهبری حساب می برد و دست از پا خطا نمی کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات آتی باید افراد با بصیرت را انتخاب کنند کسانی که در راستای تعالی ارزش های انقلاب و خطوط اصلی ترسیم شده رهبری حرکت کنند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
به علما متذکر شوید که متاسفانه اکثر مساجد کشورمان صبح ها فعالیتی ندارند. برای اینمساله فکری کنند.
0
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
وَما أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ مِنْ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا إِنَّهُمْ لَيَأْكُلُونَ الطَّعَامَ وَيَمْشُونَ فِي الْأَسْوَاقِ وَجَعَلْنَا بَعْضَكُمْ لِبَعْضٍ فِتْنَةً أَتَصْبِرُونَ وَكَانَ رَبُّكَ بَصِيرًا
0
0
طلبه روشنفکر انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
ملاکهای بصیرت را تبیین نمایید.
0
0