۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۱۵۴۲۱
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا غیرقابل اعتماد است

آمریکا غیرقابل اعتماد است
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی سیاست های امریکا را ھمواره به ضرر پاکستان و جهان اسلام دانست و گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در سخنانی سیاست ھا و برنامه ھای امریکا را به ضرر منطقه و ملت ھای مسلمان دانست.

وی با بیان این که سران کشورھای اسلامی به ویژه سران پاکستان در مقابل جنون جنگی آمریکا، سیاست ھای صلح و امنیت برای کشورهای همسایه پیش گیرند، گفت: آن زمان فرارسیده است که کشورھای اسلامی به ھمدیگر دست دوستی دھند و دست امریکا و نوکران او را از منطقه کوتاه کنند.

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان بابیان این که خون مسلمانان مظلوم کشمیر نوید آزادی را برای مردم آن سرزمین به ارمغان خواھد آورد، تاکید کرد: مسأله کشمیر براساس خواسته مردم کشمیر و براساس اصول ملی و مذھبی حل و فصل شود.

وی پیشنهاد نقش ثالثی ترامپ رییس جمهور امریکا را تخریب کارانه دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه مواضع ترامپ در خصوص مسأله فلسطین غیر منصفانه بوده در مسأله کشمیر نمی شود به او اعتماد کرد.

حجت الاسلام دومکی در آخر گفت: آمریکا کشوری غیرقابل اعتماد است و سیاست های این کشور همیشه به ضرر جهان اسلام به ویژه پاکستان بوده است./۹۸۸

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات