۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۱۵۴۳۹
رییس موسسه غدیر شناسی خبر داد؛

برگزاری دوره غدیر پژوهی در کاشان

برگزاری دوره غدیر پژوهی در کاشان
رییس موسسه غدیر شناسی در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان از برگزاری دوره غدیر پژوهی در آینده نزدیک در کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت‌الله سعید شاه‌آبادی شامگاه امشب در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: موسسه غدیر شناسی هفت سال است که به شکل کارگاه و دوره‌های آموزشی فعالیت‌های معرفتی می‌کند.

وی اهداف کاربردی این مؤسسه را تقویت بنیه اعتقادی و مقابله با جریان‌های انحرافی و رفع شبهات عنوان کرد و افزود: کارگاه‌های تخصصی غدیر پژوهی با هدف آشنایی با مبانی فکری و فرهنگی اصیل مکتب ولایت و محبان اهل بیت (ع) با موفقیت در سطح جامعه برگزار شده است.

آیت الله شاه آبادی تصریح کرد: خروجی کارگاه‌ها افرادی هستند که توانایی دفاع علمی و استدلالی از آموزه‌های مکتب ولایت را دارند و در یک فضای کاملا علمی مباحث مربوط به حوزه ولایت و غدیر مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

رییس موسسه غدیر شناسی گفت: افرادی را باید آموزش بدهیم که این توانایی را داشته باشند که با استدلال و منطق، قدرت دفاع از شبهه افکنی‌ها و پاسخ گویی به سوالات را داشته باشند.

وی افزود: استدلال و منطق در پاسخ به سوالات و شبهات نه تنها سبب افزایش ایمان و اعتقادات نسل جوان می‌شود، بلکه بسیاری از فرقه‌ها و مذاهب دیگر را نیز جذب می‌کند.

آیت الله شاه آبادی اظهار داشت: به هراندازه که از ولایت شناخت بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم شناخت بهتری از ولایت فقیه به جامعه به ویژه نسل جوان ارائه دهیم./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات