۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۱۵۴۷۸
آیت الله شاهچراغی:

آمریکا نه اهل صداقت است و نه توان جنگ دارد

آمریکا نه اهل صداقت است و نه توان جنگ دارد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ملت مقاوم ایران در برابر تحریم‌ها ایستاده و می‌داند آمریکا اهل صداقت و روراستی نیست و صحبت آن‌ها از جنگ نیز دروغ محض است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های وحدت بخش و بصیرت افزای نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم شهید پرور این شهرستان در مصلی بزرگ نماز جمعه سمنان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: آمریکایی‌ها به شدت دچار تناقض گویی شده اند، آن‌ها از یک سو دم از مذاکره بی قید و شرط می‌زنند و از سوی دیگر سیاست تحریم را در پیش گرفته اند و این مهم نشان از ضعف دولتمردان آمریکایی است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه افول آمریکا در عرصه جهانی مشهود است و آن‌ها امروز در برابر ملت و انقلاب ما چیزی جز حربه ظالمانه و شکست خورده تحریم در دست ندارند، خاطر نشان کرد: ملت ما در همه این سال‌ها نشان داده ترسی از فشار و تحریم‌های آمریکا ندارد و به خوبی می‌داند آمریکا توان جنگ با ایران اسلامی را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان به ویژه مفاسد اقتصادی این اقدامات را الگویی برای سایر قوا و مسئولان در راستای برچیدن فساد در جامعه و نظام اداری کشور برشمرد و گفت: اقدامات خوب قوه قضائیه در ماه‌های اخیر به ویژه در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی امید و اعتماد را به جامعه تزریق می‌کند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به دستور کار قوه قضائیه برای محاکمه یک هزار نفر از مفسدان و اخلالگران اقتصادی و برخورد رئیس قوه با ۶۰ قاضی متخلف در آغاز فعالیت خود در این سمت، تصریح کرد: اینگونه اقدامات قاطع در برخورد با انواع فساد رضایت و اعتماد مردم را جلب می‌کند.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک این روز به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی، اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح، دقت و امانتداری در تولید و نشر اخبار و رعایت آبروی افراد و کشور نکات مهمی است که خبرنگاران و اصحاب رسانه باید همواره مدنظر قرار دهند. /۹۷۷/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات