۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۵۳۰
با حضور مدیر جامعه‌الزهرا برگزار شد؛

مراسم افتتاحیه نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه دانش‌آموختگان بین‌الملل

مراسم افتتاحیه نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه دانش‌آموختگان بین‌الملل
نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه دانش‌آموختگان بین‌الملل با موضوع «احکام کاربردی» و با ثبت نام صد نفر از دانش‌آموختگان کشور هندوستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه ۸ مرداد آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این دوره، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(س) حضور یافت و در جریان برگزاری این دوره قرار گرفت.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: امروز جامعه‌الزهرا(س) آغاز یک حرکت جدید را رقم می‌زند و ما امروز یک دوره آموزشی را شروع نمی‌کنیم، بلکه این دوره را یک گام و قدم ابتدایی برای برنامه‌ریزی‌های بعدی می‌دانیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مدنی بیان داشت: مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری و اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل از امروز باید برای ارتباط با فارغ‌التحصیلان مناطق دیگر دنیا برنامه‌ریزی کنند و با شناسایی اقتضائات منطقه‌ای، دوره‌های مناسب را برای دانش‌آموختگان برگزار کنند.

وی یادآور شد: این دوره به موضوع «احکام کاربردی» اختصاص یافته اما دوره‌های مجازی دانش‌افزایی فقط به این موضوع منحصر نمی‌شوند و دوره‌های بعدی با موضوعات متنوع و کاربردی برنامه‌ریزی و انجام خواهد شد.

صد نفر از دانش‌آموختگان کشور هندوستان در این دوره ثبت نام کردند و اولین دوره آنلاین دانش‌افزایی به موضوع «احکام کاربردی» اختصاص یافته است.

این دوره به مدت ۱۰ جلسه از ۸ تا ۱۷ مرداد به صورت روزانه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان از بیانات حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علایی نژاد استاد جامعه‌الزهرا(س) بهره‌مند می‌شوند.

اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س) در برگزاری این دوره مشارکت دارند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات