۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۱۵۶۶۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه تقابل اسلام ناب با استکبار جهانی است

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه تقابل اسلام ناب با استکبار جهانی است
امام جمعه بجنورد گفت: بیانیه گام دوم کوثری در مقابل جریان تکاثری دنیا است که قرار است با ابترهای عالم مقابله کند؛ درنتیجه تقابل اسلام ناب با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در همایش طلایه‌داران تربیت که با حضور ائمه جمعه و مسؤولان و مدیران آموزش و پرورش در دو محور بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش و شیوه‌های جذب دانش آموزان به نماز برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دریایی است که دُرهای فراوانی در آن نهفته است.

وی افزود: این بیانیه منشوری است که همه حوزه‌های زندگی ما فرا گرفته است؛ به‌گونه‌ای که شامل منشور تربیتی، سیاسی، اقتصادی، عدالت‌گستری و مبارزه با فساد، معنویت گستری و اقامه ذکر و نماز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب خیر کثیر است، ادامه داد: بر اساس آموزه‌های اسلامی کسی که خداوند به او حکمت بدهد درواقع به او خیر کثیر عنایت کرده است و بیانیه گام دوم انقلاب هم از قلم و زبان کسی تراوش کرده که حکیم و حاکم است.

وی افزود: به عبارت دیگر این بیانیه کوثر است در مقابل جریان تکاثری دنیا، کوثری است که قرار است با ابترهای دنیا مقابله کند؛ درنتیجه تقابل اسلام ناب با استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: از نگاه دیگر بیانیه گام دوم انقلاب آبشار است و هر کس در آستانه این بیانیه قرار گرفت غرق در معنویت و علم و بصیرت می‌شود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: بیانیه گام دوم مجموعه‌ای از حکمت‌هایی است که رهبر انقلاب در عمر شریف خود در میدان عمل آموخته‌اند و درواقع عصاره تجربیات خود را در بیانیه گام دوم منعکس کرده‌اند تا از تجربه چهل‌ساله ایشان بهره گرفته و برای آینده انقلاب خود کاری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه اظهار کرد: عصاره بیانیه گام دوم انقلاب همت‌ها، برکت‌ها و غفلت‌ها است که باید به این سه محور توجه ویژه‌ای داشته باشیم./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
هادی رحیمی
ارسال نظرات