۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۶۱۵۷۱۴
رحیم صفوی:

دفاع از بغداد دفاع از تهران است | سرنوشت ایران و عراق به هم گرده خورده است

دفاع از بغداد دفاع از تهران است | سرنوشت ایران و عراق به هم گرده خورده است
مشاور رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه سرنوشت ایران و عراق به هم گره خورده است، به‌رسمیت شناختن الحشد الشعبی در قانون اساسی عراق را ضروری دانست.

به گزارش گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر سید یحی رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، در دیدار سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به رابطه کشورهای حامی مقاومت، اظهار داشت: در صورت درگیری نظامی بین ایران و امریکا، جنگ به این دو کشور محدود نخواهد بود و فراگیر می‌شود.

مشاور رهبر انقلاب افزود: به دشمنان و معاندان هشدار می‌دهم که قدرت موشکی ایران تحت امر فرماندهی کل قوا است.

وی به‌رسمیت شناختن الحشد الشعبی در قانون اساسی عراق را ضروری دانست و تصریح کرد: عراق کشوری مقدس و صاحب تمدن با ملتی مؤمن و شجاع است که باید یکپارچگی و استقلال آن حفظ شود.

مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: قدر آیت‌الله سیستانی در عراق باید دانسته شود. مرجعیت نقش مهم و تأثیرگذاری در پیروزی‌ها و فتوحات اين كشور داشته است.

سرلشکر رحیم صفوی ایران و عراق را مکمل فرهنگی، اقتصادی و دفاعی یکدیگر توصیف کرد و گفت: دفاع از عراق، دفاع از ایران بوده و دفاع از بغداد، مثل دفاع از تهران است. سرنوشت اين دو کشور به هم گره خورده و در واقع، پیروزی عراقی‌ها، پیروزی ایرانی‌هاست.

وی هشدار داد: صهیونیست‌ها از تجمیع قدرت ایران و عراق می‌ترسند. رژیم صهیونیستی همچنین به‌دنبال فاصله انداختن بین عراقی‌ها و کردهاست.

مشاور مقام معظم رهبری در پایان با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی (ره)، خطاب به سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: خداوند در آینده به شما نقش بزرگی خواهد داد که همانا عبور از کربلا برای رسیدن به قدس است.

محمد قمین
ارسال نظرات