۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۱۵۷۸۳
در سال گذشته تحصیلی؛

۴۵۰ طلبه برادر در مرحله اول طرح بینش مطهر شرکت کردند

۴۵۰ طلبه برادر در مرحله اول طرح بینش مطهر شرکت کردند
حجت الاسلام کسایی گفت: مرحله اول طرح بینش مطهر سال گذشته از آذرماه تا خردادماه سال جاری با حضور ۴۵۰ طلبه از ۱۴ حوزه استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام ایمان کسایی، مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در طرح بینش مطهر ۴۰ کتاب استاد مطهری به صورت یک سیر آموزشی مدون درآمده و در ۱۱ مرحله طرح بینش مطهر اجرایی می‌شود، عنوان داشت: مرحله اول طرح سال گذشته از آذرماه تا خردادماه سال جاری با حضور ۴۵۰ طلبه از ۱۴ حوزه استان برگزار شد.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان با بیان اینکه آزادی انسان، آزادی بندگی و خدا در زندگی انسان سه کتاب تدریش شده در مرحله اول طرح بودند، ادامه داد: در مرحله دوم و سوم طرح که از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود سه کتاب دیگر شهید بزرگوار تدریس می‌شود.

حجت الاسلام کسایی با اشاره به برگزاری دوره تربیت استاد خواهران در هفته گذشته بیان داشت: طرح بینش مطهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در ۵ مدرسه شهرستان اهواز و ۱۲ مرکز آموزشی زیر نظر مرکز مدیریت اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم دوره تربیت مدرس برای آقایان در اواخر تابستان برگزار می‌شود، گفت: این دوره با حضور ۳۰ استاد حوزه که در مرحله اول حضور داشتند، شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در طرح پس از اتمام دوره گواهی پایان دوره اخذ و می‌توانند به برخی از مراکز همچون مدارس راهیان کوثر، سپاه و دانشگاه فرهنگیان معرفی و در اولویت بکارگیری قرار بگیرند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات