۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۱۶۰۷۱
به مناسب روز خبرنگار صورت گرفت؛

دیدار اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد

دیدار اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد
اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری، به مناسب روز خبرنگار با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اهالی رسانه مکتوب و مجازی استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه چهارشنبه، ۱۶ آذرماه، به مناسب روز خبرنگار با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار صمیمی که خبرنگاران پیشکسوت نیز حضور داشتند، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، افزود: به یقین سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی اهالی رسانه است.

وی، امانت داری، مسؤولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و صداقت را از ویژگی‌های یک خبرنگار موفق بیان کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان در پیگیری مطالبات مردمی نقشی کاربردی و اساسی دارند.

کارگران با اشاره به اینکه سال جاری سال سختی برای اصحاب رسانه است، اظهار کرد: خبرنگاران نیز از تحریم و گرانی‌ها متأثر شده اند، اما امیدواریم به واسطه مقاومت این گروه و حمایت دولت از اصحاب رسانه این مشکلات را حل کنیم.

در ادامه نشست نیز خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که بیان امور صنفی در اولویت قرار داشت.

سجاد محمدی، خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تشکر از نگاهی که نماینده ولی فقیه در استان نسبت به خبرنگاران دارد، گفت: باید همه اهالی رسانه قدردان زحمات حجت الاسلام والمسلمین نکونام در استان باشند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان با ابتکار حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: این طرح یک حرکت بزرگ فرهنگی در سطح ملی است که به یقین سبب شناساندن استان در همه ابعاد می‌شود.

محمدی همچنین با انتقاد از برخی رسانه‌ها در عدم پوشش خصوصیات رفتاری، اخلاقی و شخصیتی امام جمعه شهرکرد به عنوان یک الگوی بزرگ کشوری ابراز کرد: ساده زیستی و توجه ویژه ایشان نسبت به مناطق محروم در بین همه علما و روحانیان زبانزد و شاخص است که متأسفانه آنچنان که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات