۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۱۶۶۳۲
به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

تجلیل مدیر حوزه علمیه استان سمنان از خبرنگار خبرگزاری رسا

تجلیل مدیر حوزه علمیه استان سمنان از خبرنگار خبرگزاری رسا
مدیر حوزه علمیه استان سمنان به پاس همکاری ها و اطلاع رسانی صادقانه اخبار حوزه و حوزویان از نماینده و خبرنگار خبرگزاری رسا در استان سمنان تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در آیین تجلیل از خبرنگاران که شب گذشته در محل مسجد الزهرا (س) سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در عصر هجوم اعتقادی و رسانه‌ای دشمن به خاکریز‌های بلند ارزش‌ها و باور‌های دینی و ملی ما، نقش خبرنگاران به عنوان افسران توانمند مبارزه با جنگ نرم دشمنان قسم خورده اسلام و ملت ایران کم نظیر و غیر قابل چشم پوشی است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با قدردانی از همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه که دغدغه انتشار صحیح، امانتدارانه و با سرعت اخبار، رویداد‌ها و فعالیت‌های بخش‌های مختلف استان را دارند، افزود: در بین خبرنگاران خدوم استان سمنان فعالان خبرگزاری‌هایی که کار تولید، انتشار و انعکاس حوزه دین و فرهنگ و به ویژه حوزه‌های علمیه و حوزویان را برعهده دارند زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند و به واقع نمونه عینی خبرنگار تراز انقلاب اسلامی هستند.

گفتنی است، در متن لوح تقدیر اعطا شده به نماینده و خبرنگار خبرگزاری رسا در این مراسم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جواد رمضانیان
نماینده و خبرنگار محترم خبرگزاری رسا در استان سمنان

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع‌رسانی اند.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده، فرصتی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه‌ی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نماییم.

از خداوند متعال برای شما و همه تلاشگران این عرصه توفیق روز افزون تمنا داریم، این لوح سپاس به یمن تلاش‌های ارزشمند شما در عرصه اطلاع‌رسانی اخبار حوزه و حوزویان تقدیم می‌شود و امید آن که در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) با بهره‌گیری از رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید.

محمد حسن رستمیان
مدیر حوزه علمیه استان سمنان

هادی ابراهیمی
مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیان استان سمنان
/۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات