۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۱۷۰۳۷
معرفی کتاب به مناسبت عید غدیر؛

"زیباترین عید؛ زیباترین جشن"

زیباترین عید؛ زیباترین جشن، کتابی ویژه رده سنی کودک و نوجوان است که با نوآوری در شیوه چاپ، به سبک دو کتاب در یک کتاب به انتشار رسیده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات جمکران کتاب زیباترین عید؛ زیباترین جشن را منتشر کرده است.

زیباترین عید؛ زیباترین جشن، کتابی ویژه رده سنی کودک و نوجوان است که با نوآوری در شیوه چاپ، به سبک دو کتاب در یک کتاب به انتشار رسیده است.

این کتاب هدیه‌ای مناسب برای کودکان و نوجوانان به مناسبت عید سعید غدیر است.

بخش اول کتاب با عنوان زیباترین عید، روایتی کودکانه از واقعه غدیر است که در تمام مراحل حج و آماده‌سازی این رویداد حاضر بوده‌اند و اتفاقات بازه زمانی معرفی امیرالمؤمنین (ع) به عنوان جانشین رسول خدا (ص) را بازگو کرده است.

بخش دوم با نام زیباترین جشن، روایت حضور بچه‌ها در جشن‌های عید غدیر و فعالیت‌های آن‌هاست که هر ساله یاد غدیر را زنده نگه می‌دارند و با توجه به سن‌شان از معارف بیشتری نسبت به قبل برخوردار می‌شوند.

سیدمحمد مهاجرانی این دو اثر را به نگارش درآورده و انتشارات کتاب جمکران آن‌ها را در یک جلد منتشر کرده است؛ به نحوی که هر دو عنوان با چرخاندن کتاب قابل خواندن هستند. با این ایده، مخاطب هم روایت کودکان حاضر در واقعه غدیر را می‌خواند و هم با فعالیت بچه‌های امروزی برای برپایی جشن‌های غدیر آشنا می‌شود.

برشی از متن:

"پیامبر خدا (ص) روی بلندی ایستاد و برایشان سخنرانی کرد و بعد امیرمؤمنان (ع) را صدا زد. دست او را در دست گرفت و بالا برد و فرمود: «هر که من مولای او هستم، این علی مولای اوست» و این جمله بی نظیر در دفتر خاطرات زمین و آسمان ثبت شد. آن سال چند کودک هم آن‌جا بوند و آن صحنه تماشایی را از نزدیک دیدند... خوشا به حالشان! کاش آن سال ما هم آن‌جا بودیم! کاش می‌توانستم همین الآن مثل کبوتر به سوی سرزمین غدیر پر بکشم و در میان آن سرزمینِ دلنشین چند لحظه بنشینم!

انتشارات جمکران کتاب زیباترین عید؛ زیباترین جشن را در ۴۸ صفحه رنگی و تمام گلاسه به قیمت پشت جلد ۱۲۰۰۰ تومان منتشر کرده است که با تخفیف۲۵درصدی (تا روز عید غدیر): ۹۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برای خرید کتاب با تخفیف ۲۵٪ و پست رایگان عنوان کتاب را به همراه هشتک پاتوق معرفی کتاب به شناسه زیر ارسال کنید:

@sefaresh_ketab

ساعت پاسخگویی شناسه بالا از ساعت ۹ الی ۱۹ جز روز‌های تعطیل خواهد بود. /۹۲۵/ن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات