۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۱۷۲۰۹
با حضور معاون اول قوه قضاییه:

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی معرفی شد

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی معرفی شد
با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه و سایر مسئولان استانی و کشوری آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه و سایر مسئولان استانی و کشوری صبح امروز آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چهار ساله صیفی رئیس سابق دادگستری کل خراسان جنوبی تقدیر و حجت الاسلام ابراهیم حمیدی به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان معرفی شد.

پیش از این حجت الاسلام حمیدی بیش از 11 سال رئیس دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان بوده است و صیفی رئیس سابق دادگستری کل استان نیز بازنشسته شد.

علیرضا صیفی، رئیس سابق دادگستری کل خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: رسیدگی به موقع پرونده‌ها خود اجرای عدالت است و در این جهت نیز در تمام حوزه‌های قضایی استان کل پرونده‌های مسن استان 66 پرونده است که این تعداد نیز به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

صیفی تصریح کرد:  یک هزار و 607 پرونده در سال گذشته منتهی به صدور مجازات‌های جایگزین حبس شده و بالغ بر 35 درصد پرونده‌ها منتهی به صلح و سازش در شوراهای حل و اختلاف استان شده است.

وی افزود: همچنین خراسان جنوبی به عنوان اولین استان در سال گذشته ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی را در کشور داشته و در حال حاضر 90 درصد اوراق قضایی استان از طریق الکترونیکی ابلاغ می‌شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات