۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۱۷۶۱۹
حجت الاسلام میردامادی طرح کرد؛

قوه قضائیه محکم در برابر فساد ایستاده است|موانع تولید برطرف شود

قوه قضائیه محکم در برابر فساد ایستاده است|موانع تولید برطرف شود
امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از وجود موانع مختلف بر سر تولید در کشور، گفت: تولید نجات دهنده کشور است و نباید تولید کنندگان با هفت خوان رستم مواجه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه برخی افراد می‌خواهند با ارزش‌های اسلامی و دینی معامله کنند، گفت: این افراد می‌گویند باید سند 2030 را بپذیریم به این دلیل که دنیا آن را پذیرفته است، این توجیه اشتباهی است و شاهد هستیم که برخی کشورهایی که این سند را پذیرفته‌اند در حال دشمنی با ما هستند.

حجت الاسلام میردامادی در ادامه افزود: دشمن می‌گوید با پذیرش سند 2030 به ما امتیاز می دهد، اول اینکه این امتیاز دادن چیزی جز فریب نیست و مسأله دیگر این است که چنین امتیاز دادنی برای ما ارزش ندارد، دشمن سالها تلاش کرد تا از طریق نظامی علیه انقلاب اسلامی و کشور ما اقدام کند ولی موفق نشد به همین دلیل در تلاش هستند تا از طریق اقتصادی و فرهنگی به کشور ما ضربه وارد کنند.

وی جنگ فرهنگی را توطئه دشمن برای تضعیف ارزش‌های دینی دانست و اظهار کرد: ترویج بدحجابی یکی از توطئه‌های دشمنان است، اینکه به جای شادی گناه و فساد در جامعه ترویج شود موضوعی است که با توطئه دشمنان همراه بوده و مردم باید نسبت به آن هشیاری داشته باشند و اجازه ندهند دشمنان با بدحجابی جامعه را به سمت فساد ببرند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تولید در کشور با سختی‌های بسیار مواجه بوده و تولید کنندگان باید از هفت خوان رستم عبور کنند، تصریح کرد: باید اقدامات جدی در زمینه رفع موانع تولید صورت بگیرد، تولید می‌تواند نجات دهنده جامعه ما باشد اما امروز تولید در کشور مشکلات بسیاری دارد و بلافاصله پس از آغاز به کار یک واحد تولیدی سروکله مالیات‌ها پیدا خواهد شد.

حجت الاسلام میردامادی اقدامات دستگاه قضایی را سازنده و مفید ارزیابی کرد و گفت: قوه قضاییه در برابر مفاسد مستحکم و قوی ایستاده است و باید همه از اقدامات آیت الله رئیسی حمایت کنیم، آیت الله رئیسی از کسی هراس ندارد و مردم باید حمایت خود از دستگاه قضایی و رییس قوه قضاییه را نشان دهند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات