۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۱۷۷۵۸
سردار غلامی:

تفکر بسیج تضمین کننده تحقق اهداف نورانی گام دوم انقلاب است

تفکر بسیج تضمین کننده تحقق اهداف نورانی گام دوم انقلاب است
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: تفکر بسیج می‌تواند تضمین کننده تحقق اهداف نورانی انقلاب و مطالبات رهبری در چهل سال دوم عمر با برکت انقلاب اسلامی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، سردار نعمان غلامی عصر امروز در جمع شرکت کنندگان در المپیاد بزرگ ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان بسیج کشور به میزبانی دامغان با بیان اینکه برگزاری برنامه‌هایی نظیر این المپیاد ورزشی گام برداشتن جوانان در مسیر تحقق بیانیه مهم گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی نظام اسلامی ما را در دنیا منحصر به فرد کرده، قرار گرفتن ولایت فقیه در رأس این نظام است، همانا ولایت فقیه جلوه‌ای از چشمه سار زلال ارزش‌های الهی و دینی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان این که نقش آفرینی این نظام الهی با مدیریت و رهبری، ولی فقیه امروز در عالم ایران اسلامی را به جایگاهی رفیع رسانده است، افزود: حاصل پیوند ناگسستنی مردم با نظام و حاکمیت است زیرسایه رهبری، ولی فقیه و وحدت کلمه توانسته است از نظام اسلامی ما ظرفیتی مقتدر بسازد که از همه گردنه‌های سخت عبور نماید.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این ظرفیت‌های بسیار ارزشمند و نورانی، تفکر و تشکل بسیج است که متعلق به ملت بزرگ ایران و ارزش‌های الهی مردم ما است؛ این تفکر توانسته در طول جنگ تحمیلی کارکرد‌های ویژه‌ای برای نظام خلق کند و در سایر مقاطع انقلاب اسلامی نیز موقعیت‌های منحصر به فردی را برای نظام و ملت ایجاد کرده است.

سردار غلامی تفکر بسیجی را از مهمترین عوامل عبور کشور و انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت و پیچیده ۴۰ سال اخیر دانست و گفت: بسیج برخاسته از بطن ملت غیور ما است و می‌تواند عامل تحقق چشم انداز روشن گام دوم انقلاب اسلامی باشد یکی از ضرورت‌های این توفیق توجه به جوانان به ویژه در حوزه ورزش است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این المپیاد بزرگ استعدادیابی نشان می‌دهد که بسیج چطور می‌تواند در همه بخش‌ها به کشور و نظام اسلامی یاری رساند، افزود: شناسایی استعداد‌ها از روستا‌ها و شهر‌های اقصی نقاط کشور با تشکیلاتی سازمان‌یافته، برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی و رساندن یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار به سطح رقابت‌های ملی برای یافتن استعداد‌های تخصصی کاری است که تنها از تفکر بسیجی ساخته است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به کارآمدی تفکر بسیج در حوزه‌های متعددی همچون علمی کردن کشاورزی، کاهش محرومیت ها، تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه تفکر کار و تلاش و مجاهدت در جامعه، گفت: بسیج در همه حوزه‌ها می‌تواند تضمین کننده تحقق اهداف نورانی انقلاب و مطالبات رهبری در چهل سال دوم عمر با برکت انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران باشد.
 
غلامی با تأکید بر اینکه باید قدر فرصت های طلایی که در اختیار ما است به ویژه فرصت جوانی را برای نشان دادن توانایی های خود و کارآمدی تفکر اسلامی و انقلابی بدانیم، تصریح کرد: حوزه ورزش ظرفیت مهمی برای ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است، توسعه تفکر انقلابی و بسیجی در بین جوانان ورزشکار ما و تلاش روز افزون آنها برای کسب موفقیت و عزت میهن اسلامی خود آرزوهای دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری المپیاد بزرگ استعدادیابی ورزشکاران بسیجی کشور در سطوح مختلف ملی و استانی، اظهار داشت: بی‌تردید می‌توان ارزش ها را بر بال هنر و ورزش نشاند و تا اوج آسمان اقتدار به پرواز درآورد و با عزت در میادین مختلف معرفی کرد./977/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات