۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۱۸۱۲۰
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ بومی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

فعالیت ۳۰۰ مبلغ بومی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۳۰۰ مبلغ بومی با اعزام در مناطق مختلف در حال انجام فعالیت تبلیغی و مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در جلسه هم اندیشی فعالان مدنی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی لرستان گفت: هدف از اجرای برنامه های سازمان تبلیغات و اعزام مبلغان مقابله و مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به فعالیت مستمر مبلغان بومی در جامعه و اجرای گفتمان های دینی با موضوعات مختلف بین اقشار جامعه افزود: در این راستا تلاش می شود جلوی توطئه های فرهنگی دشمنان گرفته و نسل امروز به ویژه خانواده ها در برابر آسیب ها مصون شوند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه به فعالیت روحانیان و مبلغان بومی در شهرستان های لرستان اشاره کرد و گفت: 300 مبلغ در استان فعالیت تبلیغی دارند.

وی بیان داشت: توجه به کانون خانواده، همسرداری، تربیت فرزند صالح، جلوگیری از طلاق، فراهم ساختن زمینه ازدواج آسان جوانان و بسیاری دیگر از موضوعات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی محور فعالیت تبلیغی مبلغان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از رواج این آسیب ها است.

وی یادآور شد: در مناطق حاشیه نشین با ایجاد پایگاه های اجتماعی از سوی تبلیغات اسلامی و با حضور فعال مبلغان اعزامی تلاش می شود با بصیرت بخشی و روشنگری از ورود آسیب ها به کانون خانواده ها جلوگیری شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات