۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۶۱۹۴۱۳
جزئیات هفتمین نشست هم اندیشی جریان‌های انقلابی؛

حجت الاسلام مصباحی مقدم: برنامه جبهه انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان است

حجت الاسلام مصباحی مقدم: برنامه جبهه انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان است
سخنگوی جامعه روحانیت از برگزاری هفتمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های انقلابی خبر داد و به تشریح جزئیات این نشست پرداخت.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، از برگزاری هفتمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ارزشی در دفتر مرکزی جامعه روحانیت خبر داد و به تشریح جزئیات این نشست پرداخت.

وی درباره جزئیات این نشست گفت: این نشست ها برای ایجاد وفاق حداکثری بین مجموعه های نیروهای انقلابی است، خوشبختانه در این جلسه اکثریت افراد حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات پرداختند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: آیت الله موحدی کرمانی در آغاز این جلسه سخنانی درباره ایام عزای امام حسین(ع) و وظایف و تکالیفی که انقلاب بر دوش نیروهای انقلابی گذاشته بیان کرد و در ادامه تقریبا همه افراد حاضر در مجموعه نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: محور سخنان حاضران حول این مسأله بود که چه کنیم تا حرکتی که تحت عنوان شورای ائتلاف تشکیل شده فراگیر شود، به دنبال پیگیری های جامعه روحانیت دوستان مجموعه ائتلاف تکامل پیدا کرده اند و افراد و احزاب بیشتری جذب کار شده اند و برنامه هایی در دستور کار دارند تا جذب بیشتری صورت گیرد اما هنوز پروسه کامل نشده است.

حجت الاسلام مصباحی مقدم ابراز داشت: انتظار دوستان این است که این حرکت کامل شود و از جامعه روحانیت هم خواستند تا این مسأله را پیگیری کند تا در ایام انتخابات بتوانیم در تهران و کلان شهرها لیست واحدی از افراد کارآمد و چهره های جوان و نو داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بنا است تا جوانان و بانوان مورد توجه قرار گیرند چرا که نباید در جریان ارزشی به گونه ای رفتار شود که بانوان مورد کم توجهی قرار گیرند، خبرها حکایت از این دارد که این اقدام صورت خواهد گرفت و چهره های جوان تر و بانوان در لیست قرار می گیرند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: امیدواریم که این برنامه ها توسط دوستان اجرایی و عملیاتی شود و شاهد نتیجه خوبی در ادامه باشیم، خوشبختانه برنامه ها رو به جلو است و به مطالبات و انتظارات مجموعه جریان های ارزشی توجه می شود.

گفتنی است، در پایان این نشست دبیران و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

وفاق حداکثری و وحدت کامل نیروهای انقلابی، کنار گذاشتن مسایل فرعی و حاشیه ای، توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به جوانان و بانوان، احیای روحیه انقلابی و بازگشت به اصول انقلاب، تشکیل مجلسی اسلامی و مردمی، هدایت افکار عمومی و بهره گیری بیشتر و موثرتر از ابزارهای نوین رسانه ای در زمره مهم ترین نکات و دغدغه‌های مورد اشاره حاضران در این نشست بود.

محمد قمین
ارسال نظرات