۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۹۷۶۸
امام جمعه موقت کاشان:

برای رسیدن به هدف نباید به حرام متوسل شد

برای رسیدن به هدف نباید به حرام متوسل شد
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: برخی برای رسیدن به اهداف خود به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند حتی اگر از راه حرام و یا ظلم به دیگران باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار یکشنبه شب در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی گفت: انسان در دنیا به طور طبیعی اهدافی دارد که برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

وی افزود: انسان برای رسیدن به اهداف خود نیازمند وسیله است و به تنهایی نمی‌تواند به اهداف خود برسد، اما مهم این است که برای رسیدن به اهداف خود از چه وسیله‌ای استفاده کند که در این رابطه هر کس تفکراتی دارند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: برخی برای رسیدن به هدف از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند حتی اگر از راه حرام و یا ظلم به دیگران باشد و اگر امکان داشته باشد حتی حق دیگران را نیز برای رسیدن به اهداف خود پایمال می‌کنند.

وی افزود: همه دوست دارند علاوه براینکه به اهداف خود می‌رسند هیچ خسارت و موانع و مشکلی سد راه آن‌ها نشود تا با رسیدن به اهداف خود بتواند خواسته‌های خود را تأمین کنند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: اسلام معتقد است اگر انسان برای رسیدن به اهداف خود از وسیله حرام استفاده کند یا به هدف نخواهد رسید و یا اگر هم به هدف خود برسد برایش شیرین نخواهد بود و از آنچه که می‌ترسد به آن خواهد رسید.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: افرادی که از طریق راه حرام به مال و ثروت و مقام و نام و شهرت می‌رسند به ظاهر زندگی ایده آل و آرامی دارند، اما در باطن زندگی آن‌ها با مشکلات زیادی روبرو است.

وی افزود: آنچه را از راه حرام برای رسیدن به هدف به دست آورده باشید خیلی زود هم از دست خواهید داد و از آنچه که می‌ترسید به آن خواهد رسید./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات