۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۱۹۷۸۳
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «لشکر خوبان» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «لشکر خوبان» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «لشکر خوبان» با 808 صفحه و به همت انتشارات سوره مهر و در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «لشکر خوبان» اظهار داشت: «لشکر خوبان» گزارشی جذاب از زبان رزمنده‌ای دلیر از خطه آذربایجان و عضو نیرو‌های اطلاعاتی به بازخوانی گوشه‌هایی ناگفته از تاریخ دفاع مقدس می‌پردازد.

وی گفت: این اثر حاصل گفت‌وگوی طولانی فرج قلی‌زاده با مهدی‌قلی رضایی است که بخش‌هایی از آن نیز به قلم معصومه سپهری بازنویسی و در قالب زندگینامه داستانی تنظیم شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در این کتاب برای نخستین بار از وقایع لشکر عاشورا سخن به میان آمده و شخصیت‌پردازی ملموس و مؤثر نویسنده از قهرمان داستان (مهدی‌قلی رضایی) در مجموع شخصیت نوجوانی را به تصویر می‌کشدکه با جدیّت، عزم و همتی ستودنی، سخت‌ترین و خطیرترین لحظات میدان‌های حادثه و حماسه را تجربه کرده و از هر ماموریت و عملیاتی، به یادگار زخمی برداشته که هنوز هم با اوست و هرگز لحظه‌ای از خود جدایشان نمی‌کند.

وی افزود: از برجسته‌ترین ویژگی‌های این کتاب می‌توان به ارائه اطلاعاتی جدید درباره لشکر عاشورا و نقش واحد‌های اطلاعاتی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

پهلوانی به معرفی کتاب «لشکر خوبان» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته معصومه سپهری است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «لشکر خوبان» با ۸۰۸ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۲ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات