۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۱۹۷۸۷
ویژه شهریورماه؛

سیصد و دومین شماره ماهنامه «پوپک» منتشر شد

سیصد و دومین شماره ماهنامه «پوپک» منتشر شد
شماره 302 ماهنامه «پوپک» به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیصد و دومین شماره ماهنامه فرهنگی کودکانِ ایران با عنوان «پوپک» همراه با داستان‌ها و مطالب خواندنی به صاحب امتیاز دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سردبیری مجید ملامحمدی ویژه شهریورماه ۹۸ به چاپ رسید.

«زیر چتر مهربانی» نصیحتی به کودکان از زبان رهبر انقلاب اسلامی است؛ در این شماره سخنی از مقام معظم رهبری همراه با داستانی از زبان یک کودک در خصوص مقاومت و ایستادگی در مقابل هجمه‌های دشمنان آمده است.

پرونده «با کشور‌های دیگر» هر ماه یکی از کشور‌های اسلامی را به کودکان معرفی می‌کند. موقعیت جغرافیایی، جمعیت، دین، زبان و... از جمله مطالبی هستند که مخاطبان با خواندن این پرونده با آن‌ها آشنایی پیدایی می‌کنند؛ با کشور‌های دیگر این ماه نیز همراه با کودکان به کشور ازبکستان سفر می‌کند.

سبد سبد گل، علمی‌های کوچولو، کاردستی، قصه‌ها و طنز‌های قدیمی، جدول و سرگرمی و... از دیگر مطالب منتشر شده در شماره ۳۰۲ ماهنامه پوپک است.

در این شماره پرونده‌ای با عنوان «من ایرانی ام» منتشر شده که اولین دانشگاه و بیمارستان ایران را معرفی می‌کند.

در پایان این ماهنامه، کتابی با عنوان «امام رضا (ع)» نوشته زهرا عبدی در ۲۵ صفحه به همت انتشارات کتاب جمکران به کودکان ایران معرفی شده است.

سیصد و دومین شماره ماهنامه «پوپک» در ۴۸ صفحه و به مبلغ ۶۰۰۰ تومان ویژه کودکانِ ایران منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک این نشریه و یا سایر نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی اینترنتی www.eshragh.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷۸۳۰۲۴۴-۰۲۵ تماس حاصل نمایند. /۸۲۲/ن ۶۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات