۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۱۹۸۷۱

تجدید بیعت سوگواران حسینی در ضاحیه بیروت با رهبر معظم انقلاب

تجدید بیعت سوگواران حسینی در ضاحیه بیروت با رهبر معظم انقلاب
هزاران نفر از سوگواران امام حسین (ع) امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت و در خیابان های ضاحیه جنوبی بیروت راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران نفر از سوگواران امام حسین (ع) امروز همزمان با عاشورای حسینی با سر دادن شعار لبیک یا حسین(ع)، لیبک یا زینب(س) و تجدید بیعت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خیابان های ضاحیه جنوبی بیروت راهپیمایی کردند.

راهپیمایان که از صبح امروز در مجمع سید الشهداء در ضاحیه جنوبی بیروت حضور داشتند، با در دست داشتن پرچم مقاومت و تصاویر امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سید حسن نصرالله ، حمایت خود را از آرمان های ایشان و امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی شب گذشته خود به مناسبت تاسوعای حسینی تاکید کرد که در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی می ایستیم و ایشان را تنها نمی گذاریم.

وی اظهار داشت، نبرد کربلا امروز نیز به شکل دیگری تکرار می شود یا باید با امام حسین(ع) بود یا یزید.

ما در عصر امام خمینی (ره ) به سر می بریم

"سیدهاشم صفی الدین" رئیس شواری اجرایی حزب الله لبنان نیز در سخنرانی خود در حضور سوگواران حسینی در روز عاشورا در شهر صور واقع در جنوب لبنان اظهار داشت: ما رو در روی تحریم ها و تهدیدها و دسیسه های اسرائیلی برای ضربه زدن به مقاومت می ایستیم.

وی تاکید کرد: مقاومت قوی و استوار است  و به آینده درخشان و برطرف کردن ظلم در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، بحرین و پایان دادن به ظلم در حق زندانیان مظلوم در زندان های آل سعود  امیدوار است و ایمان دارد که این روزها به پایان خواهد رسید.

صفی الدین تصریح کرد: ما در زمان پیروزی ها و عصر حسین بن علی و کربلا و عصر امام خمینی (ره) به سر می بریم.

سید حسن نصرالله قرار است همچون سال های گذشته  امروز به مناسبت سوگواری عاشورا سخنرانی کند.

ارسال نظرات