۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۰۲۲۷
امام جمعه همدان:

پیام گام سوم کاهش تعهدات برجام است

پیام گام سوم کاهش تعهدات برجام است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: گام سوم در برجام پیامی به غیر از کاهش تعهدات ندارد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اروپا هم غیر قابل اعتماد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در همدان با اشاره به گمراهی مردمان در زمان جاهلیت اظهار داشت: مردم در زمان جاهلیت گمراه بودند و بعد از رسول خدا در زمان امام حسین(ع) به همان سوی ضلالت کشیده شده بودند.

وی در ادامه ابراز داشت: همواره سکوت مظلوم سبب جری تر شدن ظالم بوده است و زمانی که جامعه و مردم در قبال ظلم سکوت می کنند دیگر نمی توان در برابر ظلم به راحتی ایستادگی کرد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای اجرای احکام الهی قیام کرد و باید دانست که عزادار واقعی نسبت به اهداف قیام امام حسین(ع) نمی تواند بی تفاوت باشد و بی شک نماز واقعی و حقیقی انسان را کشیده شدن به ورطه گناه حفظ می کند.

وی تأکید کرد: اگر ولی خدا بر تخت خلافت و امامت تکیه نزند، آن وقت نور پیامبر گرامی اسلام خاموش می‌شود و بی شک نشانه قبول واقع شدن عزاداری ها، ترویج عقلانیت در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: امام حسین(ع) در کربلا مسیر مقاومت را انتخاب فرمودند و این راه تا کنون در ایران، عراق، لبنان، یمن ادامه دار بوده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) آنچه در کربلا انتخاب کرد مقاومت بود افزود: امروز جبهه مقاومت استمرار شعار و حرکت اباعبدالله(ع) است که در عراق، سوریه، لبنان و یمن ساری و جاری است.

وی با بیان این که حریت امروز حزب الله لبنان ره آورد قیام امام حسین(ع) است، گفت: به برکت قیام سید الشهدا(ع) امروز کشورهای اسلامی با خیال آسوده در مقابل صهیونیست و آمریکا ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان در همدان در پایان گفت: گام سوم در برجام پیامی به غیر از کاهش تعهدات ندارد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اروپا هم غیر قابل اعتماد است و منافع ملی را نشانه رفته است./979/

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
خدا قوت
0
0