۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۲۱۲۶۱
استاندار خوزستان:

نیرو‌های مسلح ایران پشتوانه محرومان و مستضعفان جهان هستند

نیرو‌های مسلح ایران پشتوانه محرومان و مستضعفان جهان هستند
استاندار خوزستان گفت: همه محرومان و مستضعفان دنیا و جهان اسلام بر نیرو‌های مسلح ما تکیه دارند و با پشتوانه آن‌ها در برابر ظالمان و مستکبران ایستادگی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، صبح امروز در رژه نیرو‌های مسلح استان خوزستان با بیان اینکه آغاز هفته دفاع مقدس روز اقتدار و قدرت نمایی نیرو‌های مسلح و جمهوری اسلامی است، اظهار داشت:  پس از ۴۰ سال فراز و نشیب، جمهوری اسلامی به عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش عمق استراتژیک خود است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب در ذهن خود برای کنترل و محدود کردن انقلاب اسلامی، توطئه‌هایی طرح کردند، عنوان داشت: این توطئه‌ها نقش بر آب شد، امروز، روزی است که جمله تاریخی «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تعبیر شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نیرو‌های مسلح زیور و زینت ایران اسلامی و مسلمانان هستند، ادامه داد: همه محرومان و مستضعفان دنیا و جهان اسلام بر نیرو‌های مسلح ما تکیه دارند وبا پشتوانه آن‌ها در برابر ظالمان و مستکبران ایستادگی می‌کنند.

شریعتی با بیان اینکه در رژه ۳۱ شهریورماه سال گذشته شاهد حرکت مذبوحانه همراه با ترس بودیم، عنوان داشت: این اقدام برای ضربه زدن به اسلام و نیرو‌های مسلح انجام بود، اما امروزه نیرو‌های مسلح ما با اقتدار، در برابر مستکبران و قدرت‌های جهان که کسی به خود اجازه نمی‌داد به آن‌ها نگاه کند، ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح از حریم ایران و اسلام دفاع می‌کنند و سر تسلیم فرود نمی‌آورند، اقتدار نیرو‌های مسلح با پشتوانه علمی، برنامه‌ریزی شده حاصل شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود تحریم، اما در صنایع مختلف به ویژه نظامی و دفاعی با تکیه بر جوانان روز به روز پیشرفت می‌کند، گفت:  در گام دوم انقلاب اسلامی آنچه در سیاست‌ها و برنامه‌های استراتژیک نظام مطرح شده، یکی پس از دیگری طی می‌شوند./۹۴۵۶/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات