۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۲۲۱۳۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

محصول شیرین انتخابات با عدالت قابل برداشت است

محصول شیرین انتخابات با عدالت قابل برداشت است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اگر قوانین عادله در انتخابات مراعات شود و عدالت صورت گیرد مردم نیز محصول شیرین آن را خواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شامگاه شنبه در دیدار رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: سیاست و تدبیر در کشور یک مسأله فراگیر است و در جوامع بشری همه چیز بر اساس قانون سبب و مسبب است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) نیز می‌‌فرمایند اجرای عدالت از بهترین سیاست‌ها است، گفت: درستی و نادرستی یک سیاست را می‌توان با مشاهده نتایج آن سیاست در جامعه مشاهده کرد چرا که محصول آن چیزی است که کاشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: همه چیز در موضوع سیاست و انتخابات بر اساس قانون، اصول اسلام و انقلاب صورت گیرد تا مردم محصول شیرین در این زمینه برداشت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر قوانین عادله در انتخابات مراعات شود و عدالت صورت گیرد مردم نیز محصول شیرین آن را خواهند داشت.

وی ادامه داد: چینش‌های خاص در یک فرمول فیزیکی منتج به نتیجه می‌شود و امیدواریم در پایان کار شرایطی پیش بیاید که محصول کار شما را ببینیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات