۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۶۲۲۱۳۴
معاون سیاسی وزیر کشور:

انتخابات ۹۸ از لحاظ امنیتی هیچگونه مشکل و نگرانی ندارد

انتخابات ۹۸ از لحاظ امنیتی هیچگونه مشکل و نگرانی ندارد
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات از لحاظ امنیتی هیچگونه مشکل و نگرانی ندارد و شورای نگهبان و وزارت کشور تمام تلاش خود را برای سلامت انتخابات انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ستاد انتخابات کشور از 10 اردیبهشت ماه امسال تشکیل شده و تشکیل ستاد انتخابات به استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

وی گفت: بر اساس تدابیر وزیر کشور نیز تلاش و اولویت ما در انتخابات رعایت قانون مداری، رعایت بی طرفی، سالم و با نشاط و امن برگزار کردن انتخابات است.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: یکی از سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور نیز استفاده از فناوری‌های نوین است و در این جهت هم تاکنون تایید شده که احراز هویت رای دهندگان از طریق اعلام کد ملی به صورت الکترونیکی صورت گیرد.

عرف با بیان اینکه با احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی دیگر شاهد اتفاقاتی مانند رای دادن با شناسنامه متوفی نخواهیم بود، تصریح کرد: امیدواریم انتخابات سال جاری در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی ظرفیت خوبی برای برگزاری انتخابات دارد، ادامه داد: هر انتخاباتی در ایران اسلامی چهار رکن مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: انتخابات از لحاظ امنیتی هیچگونه مشکل و نگرانی ندارد و شورای نگهبان و وزارت کشور تمام تلاش خود را برای سلامت انتخابات انجام می‌دهند.

عرف اظهار کرد: علی رغم تمام جوسازی‌‌ها در کشور برداشت ما علاقمندی مردم به تعیین سرنوشت جامعه از طریق شرکت در انتخابات است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
احسنت
0
0