۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۲۲۲۳۵
سردار سلیمانی در بیرجند:

دشمن می‌خواهد با محاصره اقتصادی راه را بر جمهوری اسلامی ایران ببندد

دشمن می‌خواهد با محاصره اقتصادی راه را بر جمهوری اسلامی ایران ببندد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌خواهد با محاصره اقتصادی راه را بر جمهوری اسلامی ایران ببندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در آیین افتتاحیه قنات روستای نیستان بخش القورات بیرجند اظهار داشت: پروژه‌های کوچک و زودبازده در مناطق روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است و در ایجاد اشتغال و ماندگاری جمعیت در روستاها کمک می‌کند.

وی گفت: این پروژه‌ها تنها توسط بسیج انجام نمی‌شود بلکه جبهه‌ای برای غلبه بر مشکلات و محرومیت زدایی تشکیل شده است که آثار و برکات زیادی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: سپاه و بسیج توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم برخوردار دارد و مسأله آب برای خراسان جنوبی یک مسأله راهبردی تلقی می‌شود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم برای سرمایه گذاری، تثبیت جمعیت و اعتلای منابع آب استان متمرکز شویم که به اشتغال و افزایش سرانه آب روستایی کمک می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از تدابیر مقام معظم رهبری افزایش گروه‌های جهادی و بسترسازی برای نقش آفرینی این گروه‌ها بوده و یکی از برنامه‌های ما نیز افزایش گروه‌های جهادی است و باید در هر پایگاه مقاومت، واحدهای دانشجویی و یا سایر اقشار یک گروه جهادی تشکیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت زدایی در جهت رفع مشکلات روستاییان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: کم آبی و خشکسالی در خراسان جنوبی سبب ‌شده محرومیت در این استان جلوه دیگری را از خود نشان دهد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با محاصره اقتصادی راه را بر جمهوری اسلامی ایران ببندد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری تمام سازمان‌ها و نهادها مشکلات مردم کمتر شود و دشمن را در جنگ اقتصادی ناامید کنیم.

وی افزود: استقامت و مقاومت ملت ایران بسیاری از نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده است و بسیج و سپاه تمام ظرفیت خود را به میدان می‌آورد تا در کنار مردم و مسؤولان و گروه‌های جهادی در جهت محرومیت زدایی، برخورداری مردم از امکانات، رونق تولید و اشتغال گام‌های مناسبی بردارد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات