۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۲۲۲۹۰
حجت الاسلام موسوی:

مسؤولان برای سواری گرفتن از ملت ضدارزش ها را ارزش جلوه می دهند

مسؤولان برای سواری گرفتن از ملت ضدارزش ها را ارزش جلوه می دهند
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمنان و نفوذیان با ضد ارزش جلوه دادن ارزش ها قصد مسلط شدن بر مردم را دارند، گفت: بی تدبیری عامل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدیاسر موسوی استاد حوزه علمیه، در دومین جلسه درس اخلاق سال تحصیلی جدید که با موضوع 8 سال دوران طلایی دفاع مقدس در مدرسه علمیه خوهران کوثر ورامین برگزار شد، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس گنجی ارزشمند است که می توان در مواجهه با سختی ها و چالش ها از آن بهره برد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نواقص بسیاری در نیروی نظامی کشور وجود داشت به حدی پالایش ارتش هنوز صورت نگرفته بود و سپاه پاسداران اسلامی و بسیج مردمی به طور کامل تشکیل نشده بود با این شرایط و مشکلات صدام به نمایندگی از جبهه کفر به خاک ایران حمله کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 44 کشور جهان از حمله صدام به ایران حمایت نظامی و تسلیحاتی می کردند تا انقلاب را نابود کنند، ابراز داشت: هنگامی که صدام با حمله نظامی به خاک ایران تجاوز کرد می توان گفت جمهوری اسلامی ایران در بدترین وضعیت نظامی و اقتصادی قرار داشت.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ارتش صدام از سوی رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه حمایت می شد، گفت: به فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب جنگ 8 سال دفاع مقدس جنگ ایران و عراق نبود بلکه جنگ دو جبهه حق و باطل بود.

وی مهمترین هدف رزمندگان اسلام در 8 سال دوران دفاع مقدس را حفظ تمامیت اسلام بیان کرد و ادامه داد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ مبارزاتی ایران است به طوری که در طول این چند سال حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عصر کنونی امید تمام مستضعفان عالم و آزادمردان دنیا محسوب می شود، اظهار داشت: شکنجه جوانان کشمیری تنها به جرم اینکه مسلمان هستند ظلم بسیاری است اما همین جوانان خود را مرید رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند و این نشان از امید داشتن آنان به انقلاب است.

استاد حوزه علمیه ایستادگی و مقاومت را مهمترین عامل پیروزی ایران در 8 سال دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس با اعتقادی راسخ از حق دفاع کرده و جبهه باطل را شکست دادند و دلیل توقف جنگ این بود که استکبار جهانی و صدام فهمیده بودند جبهه جنگ ایران به یک دانشگاه اعتقادی تبدیل شده و در آن جوانان انقلابی تربیت می شوند.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس در امتداد قیام سرخ عاشورا بود، ادامه داد: قیام امام حسین(ع) در راستای مقابله به قبح زدایی و مبارزه با جریانی بود که در جامعه اسلامی جای ارزش و ضد ارزش را تغییر داده بود؛ آیا امروز در پست ها و مسؤولیت های کشوری افرادی هستند که با تریبون مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و یا هیات دولت ارزش ها را ضد ارزش جلوه دهند!؟

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امروز همان نماینده چادری که اذعان دارد چادر ثمره ای جز کمردرد و گردن درد ندارد، یا آن کسی که خود اهل اقامه نماز است اما مطرح می کند با نماز نمی شود کسی را از جامعه طرد کرد، آیا این آدرس غلط دادن به مردم و یا قبح زدایی نیست؟

استاد حوزه علمیه افزود: رفع مشکلات اقتصادی در سایه سازش با آمریکا امکان پذیر است و مقاومت را ضد ارزش جلوه دادن در اصل آدرس غلط دادن به مردم است؛ رانت خواری، اختلاس، بی تدبیری، عدم مدریت صحیح داشتن و دست درازی به بیت المال دلیل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای فرزند آوری را برای مسلمانان ضد ارزش جلوه می دهند تا بتوانند بر آنان مسلط شوند./813//202/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات