۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۲۳۰۱۴
آیت‌الله ممدوحی:

فعالیت زنان مبلغ چندین برابر آقایان اهمیت دارد

فعالیت زنان مبلغ چندین برابر آقایان اهمیت دارد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه فعالیت زنان مبلغ چندین برابر مردها اهمیت دارد، گفت: فعالیت‌ تبلیغی بانوان طلبه در جامعه بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگویی با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی بانوان طلبه بیان کرد: برای خانم هایی که موفق به تحصیل در معارف الهی شده اند آنچه بیش از همه اهمیت دارد این است که خود ملبس به عفت کامل باشند و آن را به زنان دیگر نیز انتقال دهند.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه زنان و خانواده در کشور افزود: امروز غرب با اسلحه‌ای که به سوی ما نشانه گرفته، سعی دارد بانوان را به سمت بی‌بند و باری بکشاند و قداست و حرمت زن را از بین ببرد؛ در این شرایط اگر زنان مبلغه بتوانند در مجالس زنانه مطالبی را بیان کنند که عفت را به جامعه بازگردانند و نگذارند زنان به سوی برنامه های غربی حرکت کنند، بسیار موثر خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه فعالیت زنان مبلغ چندین برابر مردها اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تبلیغی بانوان طلبه در جامعه می‌تواند بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات امروز جامعه را برطرف کند.

وی بیان کرد: در حوزه های علمیه خواهران باید به زنان طلبه علاوه بر تدریس، روش های تاثیرگذاری بر روی زنان جامعه نیز آموزش داده شود.

آیت الله ممدوحی با اشاره به وظایف بانوان طلبه در جامعه گفت: زنان مبلغ با توجه به شرایط امروز کشور و جامعه، رسالت بیشتری در نشر معارف دینی و گسترش عفاف در کشور دارند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
استقلال سبب می شود تا دنیای استکبار نتواند بر ما اعمال سلطه کند.
0
0