۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۲۴۷۷۳
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اصول و راهکارهای تحصیل زنان» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اصول و راهکارهای تحصیل زنان» منتشر شد
نویسنده در این پژوهش راه‌کارهایی برای تحصیل موفق زنان ارائه نموده و جدول‌هایی برای مدیرت زمان و اولویت‌سنجی در وقت و انجام سایر وظایف بانوان در کنار تحصیل ارائه کرده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اخلاق کاربردی تبلیغ» اظهار داشت: پژوهشی در زمینه بایسته‌های تحصیل بانوان از دیدگاه آموزه‌های اسلامی، با توجه به حفظ دو نقش اصلی آنان به عنوان مادر و همسر در محیط خانواده است.

وی گفت: در این پژوهش با توجه به حضور روزافزون زنان در جامعه به ویژه در عرصه‌های علمی و آموزشی، سعی شده است فارغ از هیاهوی فمینیستی و شعار‌های تبلیغاتی غرب در مورد آزادی زنان، به تبیین ارزش و جایگاه واقعی زن مسلمان به عنوان همسر و مادر پرداخته شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: همچنین در این اثر، ظرفیت‌های عاطفی زنان از این دو منظر بررسی شده و پس از آن روش‌های معقول و منطقی فراهم ساختن محیطی برای تحصیل زنان در درون بیرون خانه، بدون آسیب رسیدن به آرامش خانواده و تحت‌الشعاع قرار گرفتن وظایف همسری و مادری آنان، بیان شود.

وی افزود: نویسنده تحصیل مناسب را حق زنان دانسته و آثار مفید ان را نیز بیان نموده و معتقد است که این مسأله به پیوند نظام خانواده کمک نیز خواهد نمود.

پهلوانی اظهار داشت: در همین زمینه به حقوق همسر و سایر حقوق زناشویی اشاره نموده و معتقد است تا آن جایی که این حقوق ضایع نشده و مسأله تربیت فرزندان آسیب ندیده است، تحصیل زنان امری مثبت و بایسته تلقی می‌شود.

وی گفت: نویسنده راه‌کار‌هایی نیز در این زمینه برای تحصیل موفق زنان ارائه نموده و جدول‌هایی برای مدیرت زمان و اولویت‌سنجی در وقت و انجام سایر وظایف بانوان در کنار تحصیل ارایه کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «اصول و راهکار‌های تحصیل زنان (با تاکید بر نقش‌های همسری و مادری)» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته سمیه سادات موسوی است که در جامعه الزهرا (س) تهیه شده و در انتشارات این نهاد حوزوی به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «اصول و راهکار‌های تحصیل زنان (با تاکید بر نقش‌های همسری و مادری)» با ۱۵۵ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۲ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۲/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات