۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۲۵۰۹۷
استاد حوزه علمیه:

ریشه مشکلات کشور بی توجهی به فرمایشات رهبری است

ریشه مشکلات کشور بی توجهی به فرمایشات رهبری است
استاد حوزه علمیه گفت: ریشه مشکلات و شرایط کنونی کشور بی توجهی به ولایت و فرمایشات رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حلوائیان استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت رحلت شهادت گونه پیامبراکرم(ص) در مصلی بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: مسلمانان امت پیامبر آخرالزمان هستند.

وی با بیان اینکه مسلمانان وظیفه دارند رسالت پیامبراکرم(ص) را به نتیجه برسانند، ادامه داد: جامعه اسلامی باید نسبت به اقدامات و تلاش های نبی اکرم(ص) احساس مسؤولیت کرده و در راستای خواسته ایشان که تحقق اهداف رسالت تمام انبیای الهی است گام بردارند.

حجت الاسلام حلوائیان مهمترین هدف اولیای الهی را تشکیل حکومت اسلامی بیان کرد و گفت: تمام 124 هزار پیامبرالهی درصدد بودند یک حکومت دینی و جامعه مدنی را تشکیل دهند تا مردم در پرتوی آن حکومت دینی به آسایش و رفاه حقیقی دست یابند و تمام استعدادهای آنان به فعلیت برسد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه غدیر خم امتداد جریان نبوی و جامعه مدنی بود تا جامعه علوی به دست مبارک امام علی (ع) شکل بگیرد، ابراز کرد: اگر بعد از رحلت رسول خدا(ص) ماجرای سقیفه رخ نمی داد و جامعه علوی شکل می گرفت مردم طعم شیرین عدالت و معارف توحیدی را می چشیدند.

وی با اشاره به اینکه دنیاطلبان و جاه طلبان جریان غدیر را از مسیر الهی خودش منحرف کردند، اظهار داشت: آنان کار را به جایی رساندند که بعد از گذشت نیم قرن از رحلت پیامبر اکرم (ص) سر مبارک امام حسین(ع) را بر سر نیزه زدند و در شهر کوفه گرداندند.

حجت الاسلام حلوائیان ادامه داد: بعد از شهادت امام علی (ع) شرایط به گونه ای بود که هیچ امام معصومی نتوانست حکومت اسلامی را شکل دهد تا اینکه امام راحل با قیام خویش انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

استاد حوزه علمه اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: ما هنوز دولت و تمدن اسلامی را محقق نساخته ایم و راه طولانی برای پیاده شدن احکام اسلامی داریم؛ مشکلات کنونی کشور نتیجه فاصله گرفتن مردم و مسؤولان از ارزش ها و سنت های اسلامی است لذا انقلابی در انقلاب باید رخ بدهد تا شرایط کنونی تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه یهود یک قوم یا قبیله نیست بلکه یک تفکر است، اظهار داشت: امروز نیز افرادی هستند که دم از اسلام می زنند ولی تفکر یهودی دارند؛ بر همین اساس قرآن دستور می دهد مسلمانان زمام جامعه اسلامی را به کسانی که تفکر یهودی دارند واگذار نکنند چرا که آنان با کسب قدرت تمام ثروت و اندوخته جامعه اسلامی را برای خود و آقازاده‌هایشان تصاحب می کنند و به غارت می برند.

حجت الاسلام حلوائیان ادامه داد: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: یهودیان کسانی هستند که صدای اذان را از مسجد می شنوند ولی در جمع شرکت کنندگان نماز حاضر نمی شوند؛ نماز جماعت نماد امامت و ولایت است.

استاد حوزه عمیه با تاکید بر اینکه انسان در همه حال باید همراه و هم گام با امامت و ولایت باشد، ادامه داد: کسانی که تفکر یهودی دارند بر خلاف دستور و فرمایش امامت و ولایت عمل می کنند؛ ریشه مشکلات و شرایط کنونی کشور بی توجهی به ولایت و فرمایشات رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب یهودیان مکتب روح الله باشند، ابراز کرد: یهودیان مکتب امام راحل خود را پیرو انقلاب و ولایت معرفی می کنند اما با تفکر یهودی با مومنان و انقلابیون حقیقی دشمنی می ورزند و با تهمت زدن اقدام به ترور شخصیتی آنان می کنند که یکی از مصادیق آن در ماه های اخیر برداشتن نام شهید از کوچه ها بود که مردم شاهد آن بودند.

حجت الاسلام حلوائیان با استناد به آیات الهی به دیگر شاخصه های یهودیان مکتب روح الله اشاره کرد و گفت: یهودیان مکتب روح الله خود را ژن برتر دانسته و فیش حقوقی نجومی و استفاده از امکانات کشور را حق خود می دانند همچنین آنان با ایجاد جنگ اقتصادی مردم انقلابی را در تنگنای معیشتی قرار می دهند تا رهبری تنها بماند.

وی افزود: تحریف دین و شخصیت های دینی و ایجاد جنگ روانی و مقصر جلوه دادن رهبری از شاخصه های مهم یهودیان مکتب روح الله به شمار می رود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به سخنان کذب معاون اول رییس جمهور درخصوص رهبری، ادامه داد: یهودیان مکتب روح الله برای اینکه بتوانند به اهداف خودشان در برجام برسند حتی به رهبری هم دروغ می بندند؛ مردم خوب می دانند دشمنی آمریکا زمانی تمام می شود که ملت ایران دست از انقلاب بردارند و همانند گاو شیرده برای آنان سود و منفعت داشته باشند و ملت ایران هرگز زیر بار این ذلت نمی روند./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 13
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات