۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۲۵۲۸۶
امام جمعه قصرشیرین:

استکبار نگران گسترش فرهنگ محبت اهل‌بیت در بین جوانان است

استکبار نگران گسترش فرهنگ محبت اهل‌بیت در بین جوانان است
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به ابنکه محبت اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ همیشه وحدت‌آفرین بوده است، گفت: دشمن نگران گسترش فرهنگ محبت به اهل‌بیت‌(ع) بین شیعه و سنی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی ملکی با اشاره به اینکه اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ همیشه چراغ راه بوده‌اند اظهار داشت: محبت اهل بیت(ع) همیشه بین جهان اسلام وحدت‌آفرین بوده است آنچنانکه حضور تمام تفکرات و ادیان و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر در همایش اربعین نشان‌دهنده وحدت‌‌آفرین بودن اهل بیت(ع) است.

امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه اهل بیت(ع) همه سفینه نجات هستند عنوان کرد: در همایش اربعین شیعه، سنی، مسیحی و کشیش مسیحی کنار یکدیگر بودند و از بسیاری از ادیان دنیا برای زیارت امام حسین(ع) حضور داشتند و امروز باید به دنبال تقویت این محبت الهی باشیم.

حجت‌الاسلام ملکی با اشاره به اینکه این جایگاه هدایت نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای بشریت است گفت: اهل بیت(ع) متعلق به بشریت و هدایت بشریت هستند و به طور نمونه در حرم رضوی از تمام ادیان برای گرفتن شفا و اجابت دعا حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی شیعه و سنی از تمام استان‌ها به سمت حرم رضوی نیز نشان‌دهنده محبت اهل(ع) است افزود: وظیفه ما در دوران کنونی گسترش فرهنگ محبت اهل‌بیت(ع) بیت نسل جوان و نوجوان است.

امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه دشمن آگاه است که در صورت گسترش فرهنگ محبت اهل‌بیت(ع) دیگر جایی برای آن‌ها نیست بیان کرد: محبت اهل‌بیت(ع) به معنای مبارزه با ظلم و استکبار است و دشمن به دنبال تضعیف این محبت است.

ملکی با اشاره به اینکه غول‌های رسانه‌ای دنیا آمده‌اند تا با تمام قدرت در مقابل اهل‌بیت(ع) قرار گیرند گفت: عده‌ای شیطان صفت و جیره‌خوار کفار شبکه‌هایی فارسی زبان ایجاد کرده‌اند که تنها علیه اهل‌بیت(ع) صحبت کنند و این نشان‌دهنده اهمیت محبت اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: این افراد در مقابل تفکر امام حسین(ع) ایستاده‌انپ و به طور مستقیم به رسول خدا(ص) توهین می‌کنند زیرا می‌دانند چنانچه این فرهنگ رضوی و حسینی گسترش یابد به نابودی آن‌ها منجر می‌شود و معرفت و بصیرت ملت‌ها را به همراه دارد. 

حجت‌الاسلام ملکی با اشا ه به اینکه چنانچه امروز به دنبال پیشرفت جهان اسلام  هستیم باید به گرد شمع اهل‌بیت(ع) بگردیم عنوان کرد: امید است همه این مسیر نورانی را طی کنیم و فرهنگ رضوی، حسینی و علوی را بین جوانان و نوجوانان نظام مقدس گسترش دهیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات