۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۲۶۴۰۶
با حضور گسترده اقشار مختلف مردم؛

ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه برگزار شد

ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه برگزار شد
ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین حضرت خدیجه با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم در پردیسان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین حضرت خدیجه(س) با عنوان برترین انتخاب همزمان با سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در حالی درسالن ورزشی فرهنگی خانه مهندس پردیسان قم برگزار شد که ظرفیت سالن تکمیل و بخش اعظمی از شرکت کنندگان در محوطه سالن استقرار یافته بودند.

این جشن بزرگ با قرائت قاری بین المللی حامد شاکرنژاد آعاز و با اجرای سید علی ضیاء، شعرخوانی صابر خراسانی، نوای گرم حسن شالبافان و با حضور کارشناسان برتر حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد همراه بود.

گفتنی است اکبر عبدی از هنرمندان کشور، پارسا خائف پدیده نوجوان مسابقه عصر جدید و شهاب نیازمند طنزپرداز و کمدین قمی در ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد با بیان اینکه یکی از شاخصه مهم شیعیان این است که در شادی اهل بیت(ع) شاد هستند، گفت: متاسفانه برنامه ریزی ها در خصوص برنامه های نشاط انگیز ضعیف است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی نیز با اشاره به استقبال پر شور مردم از این جشن، عنوان کرد: استقبال مردم نشان دهنده ضرورت برگزاری جشن های متنوع، شاد و در چارچوب احکام اسلام است ومسوولان فرهنگی قم باید به این مسئله توجه کنند./1350/

ارسال نظرات