۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۶۲۸۴۷۹
حجت الاسلام والمسلمین صفوی:

راهپیمایی با شکوه تهرانی ها نمایش جدایی صف مردم از اغتشاشگران بود

راهپیمایی با شکوه تهرانی ها نمایش جدایی صف مردم از اغتشاشگران بود
مدیر مدرسه علمیه دارالمبلغین گفت: مهمترین پیام حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۴ آذرماه میدان انقلاب حمایت از نظام و رهبری و جدا سازی صف مردم از اغتشاشگران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ مردم تهران در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اشرار و آشوبگران امروز در میدان انقلاب برگزار شد و در حاشیه این اجتماع حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالحمید صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به توطئه دشمنان در اغتشاشات اخیر، گفت: اغتشاشات اخیر تلاش نافرجام معاندان و منافقان در نامن کردن کشور بود تا وضعیت آرام کشور را قبل از فرا رسیدن 22 بهمن به هم بریزند.

مدیر مدرسه علمیه دارالمبلغین ادامه داد: دشمن برنامه های فراوانی طراحی کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند اما با لطف و عنایت الهی و تلاش فرزندان مدافع امنیت این فتنه ناکام ماند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از ملت ایران راضی به ایجاد آشوب و اغتشاش نیست، ابراز کرد: نتیجه آشوب و اغتشاش خشنودی دشمنان و ناراحتی ملت غیور ایران است؛ امروز مردم ولایتمدار تهرانی همانند سایر هموطنان شهرهای کشور راهپیمایی کردند تا به دشمن نشان دهند صف آنان از اغتشاشگران جدا است.

حجت الاسلام والمسلمین صفوی ادامه داد: مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که هرگز تن به خواسته های دشمنان نمی دهند هرچند از برخی بی تدبیری‌ها، کم کاری‌ها، بی دقتی‌ها و ضعف مدیریت بعضی مسؤولان ناراحت باشند.

مدیر مدرسه علمیه دارالمبلغین افزود: مردم امروز با حضور با شکوه‌شان در راهپیمایی میدان انقلاب نشان دادند که هرگز اجازه نمی دهند اغتشاشگران با چنین تحرکاتی به کشور و ملت آسیب بزنند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 4 آذر ماه میدان انقلاب حمایت از نظام و رهبری و جدا سازی صف مردم از اغتشاشگران بود./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات