۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۲۹۶۶۸
امام جمعه موقت اهواز:

آشوب های عراق از سوی استکبار جهانی هدایت می‌شود

آشوب های عراق از سوی استکبار جهانی هدایت می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند عراق آرامش داشته باشد، گفت: این اعتراضات از آن سوی مرزها، هدایت و رهبری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه حوادث عراق گویای عدم اعتراضات مردمی نیست، خاطرنشان کرد: این حوادث نشان می‌دهد که اصلاحات در جامعه، خدمات بیشتر و تغییر برخی ساختار‌های قانونی خواسته معترضان نیست بلکه این اعتراضات از آن سوی مرزها، هدایت و رهبری می‌شود.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند عراق آرامش داشته باشد، اظهار داشت: آرامش عراق بدین معنا است که جایی برای آمریکا و داعش مزدور نخواهد بود؛ دشمن از مطالبات بر حق عراقی‌ها سوءاستفاده کرد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: مسؤولان عراقی به دلیل خلأ موجود، نتوانستند بسیاری از شورش‌ها و اغتشاشات را جمع کنند؛ اگر این اعتراضات، مطالبه اجتماعی برای اصلاحات باشد که استعفای نخست وزیر و آمادگی نمایندگان مجلس در این باره را شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تأکید کرد: اینکه معترضان بخواهند به ارکان عراق و پایه‌های مردمی از قبیل مرجعیت تعرض بکنند، نشان می‌دهد که مسأله اصلاحات و مطالبات اجتماعی نیست.

وی ابراز امیدواری کرد مردم عراق همانگونه که در پاسخ به ندای مرجعیت به ایستادگی در برابر داعش، لبیک گفتند، صف شان را از اغتشاشگران جدا بکنند تا شاهد عراق آرام، استقرار یافته و رو به پیشرفت باشیم./۹۴۵۶/ت310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات