۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۳۰۴۳۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تبیین و روشنگری فتنه ۹۸ اولویت فعالیت روحانیان و ائمه جماعات باشد

تبیین و روشنگری فتنه ۹۸ اولویت فعالیت روحانیان و ائمه جماعات باشد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید روحانیان و ائمه جماعات تبیین و روشنگری در مورد حوادث آبان ۹۸ را به‌صورت ویژه در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست هماهنگی ویژه دهه بصیرت، بر برگزاری شایسته مراسم این دهه در استان تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات و حوادث ناگوار اخیر، گفت: باید واقعیت محض حوادث اخیر برای مردم بازگو شود و مسؤولین هم نسبت به روشنگری و بیان واقعیات مصمم باشند.

 حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه حوادث اخیر با برنامه‌ریزی و مهندسی‌شده بود، گفت: باید مسؤولان هوشیاری، دقت و ظرافت را چاشنی کار خود کنند تا خود بسترساز ناامنی‌ها و هرج‌ومرج‌ها نشوند و کار به جایی نرسد که آبروی ولایت خرج بی‌تدبیری‌ها شود.

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی استان خراسان شمالی گفت: سنگینی هجمه حوادث اخیر کمتر از فتنه 88 نبود و اگر درایت مقام عظمای ولایت و هوشیاری مردم نبود شاید خسارتی بزرگ‌تر از سال 88 بر کشور حادث می‌شد.

وی اظهار داشت: نخبگان، صاحب‌نظران و دلسوزان انقلاب باید نسبت به تبیین جایگاه ارزشمند و والای ولایت‌فقیه از هیچ کوششی دریغ نکنند؛ چون امروز دشمن به کمک مزدوران داخلی و خارجی تمام توان خود را برای شبهه افکنی و تضعیف جایگاه این موهبت بزرگ الهی به کار بسته و این امر مسؤولیت ما را سنگین‌تر کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید روحانیان و ائمه جماعات تبیین و روشنگری در مورد حوادث آبان 98 را به‌صورت ویژه در دستور کار داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در ادامه افزود: همان‌طور که مساجد پایگاه اصلی انقلاب بودند امروز هم می‌توانند محل رویش نسل‌های انقلابی و مؤمن باشند؛ لذا روحانیون و ائمه جماعات باید هنرمندانه روشنگری کرده و مسائل و شبهات را برای عموم و جوانان به‌خوبی تبیین کنند تا تخم شبهه و فتنه در قلب و فکر مردم به‌ویژه نسل جوان ریشه ندواند.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه قشر ضعیف، مستضعف و متوسط مردم پایگاه اصلی انقلاب است، اظهار داشت: امروز دشمن قلب انقلاب و نظام را نشانه رفته و با صرف هزینه‌های هنگفت و برنامه‌ریزی‌های بی‌وقفه در پی ایجاد شکاف بین بدنه مردم و انقلاب و نظام است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات